نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ لیورپول – بارسلونا

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های بارسلونا و لیورپول در استدیوم نیوکمپ برگزار خواهد شد. بارسلونا در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در ۷ بازی اخیر خانگی به ۷ پیروزی پیاپی دست یافته است. در سمت دیگر لیورپول در ۱۰ بازی اخیر به پیروزی رسیده و این روزها از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. در ۷ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار لیورپول به پیروزی رسیده، ۲ بار بارسلونا برنده بوده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پرسپولیس – تراکتورسازی

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل و در میان تماشاگران پرشور تبریزی مهمان تیم تراکتورسازی خواهد بود. پرسپولیس در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و برای قطعی کردن عنوان قهرمانی تنها به ۵ امتیاز از ۳ بازی باقی مانده نیاز دارد. در سمت دیگر تراکتورسازی در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست متوالی داشته و در شرایط بدی قرار دارد. تراکتورسازی در صورت شکست در این بازی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست خواهد داد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار پرسپولیس به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ استقلال خوزستان – استقلال

استقلال تهران در اولین بازی با هدایت فرهاد مجیدی میزبان تیم آخر جدول و همنام خوزستانی خود خواهد بود. استقلال در ۵ بازی اخیر لیگ برتری ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و با ۵۰ امتیاز در رتبه سوم جدول است. در سمت دیگر استقلال خوزستان در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ مساوی داشته و با شکست در این مسابقه سقوطش به دسته اول قطعی خواهد شد. در ۵ رویارویی قبلی این دو استقلال، سهم هر تیم ۲ پیروزی بوده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛موناکو – رن

رن تیم رتبه یازدهم جدول با ۷ بازیکن غایب در هفته سی و چهارم لیگ ۱ فرانسه میزبان موناکو خواهد بود. رن در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ مساوی داشته و موناکو در ۵ بازی آخر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی رن و موناکو که در آن هر دو تیم گل زده‌اند؛ ۲ بار موناکو به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار رن به پیروزی رسیده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ بارسلونا – آنادولو افس

در پنجمین بازی از مرحله پلی‌آف مسابقات بسکتبال یورولیگ آنادولو افس ترکیه میزبان بارسلونا خواهد بود. هر دو تیم در ۴ بازی قبلی صاحب ۲ پیروزی شده‌اند. آنادولو افس در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و بارسلونا در ۵ بازی آخر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۱۹ رویارویی قبلی این دو تیم ۸ بار آنادولو افس به پیروزی رسیده و ۱۱ بار بارسلونا برنده میدان بوده است.

والیبال – سوپر لیگ ایتالیا؛ لوبه – پروجا

در اولین بازی از مرحله فینال مسابقات والیبال سری آ ایتالیا، پروجا میزبان تیم لوبه خواهد بود. پروجا در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و لوبه در ۵ بازی آخر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم قدرتمند ایتالیایی، ۴ بار پروجیا برنده بوده و لوبه ۱ بار موفق به شکست رقیب خود شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل