نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ بهمن در سایت بتکارت

29b

روز دوشنبه ۲۹ بهمن مسابقات ورزشی مختلفی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد. ۲ بازی حساس در مسابقات جام حذفی ایران و انگلیس، چند مسابقه فوتبال از لیگ‌های اروپایی، تورنومنت‌های مختلف تنیس و مسابقات اسنوکر مهم‌ترین مسابقات امروز و امشب خواهند بود. در این مطلب ۶ مسابقه مهم روز را بررسی خواهیم کرد.

فوتبالجام حذفی ایران

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران دو تیم مدعی پرسپولیس و پدیده به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و پدیده در ۵ بازی آخر خود ۳ مساوی، ۱ شکست و ۱ پیروزی داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۴ بار پرسپولیس برنده شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است. نکته اینکه در ۵ بازی اخیر پرسپولیس برابر پدیده گل نخورده و در ۱۰ بازی قبلی پدیده موفق به شکست پرسپولیس نشده است.

فوتبال – جام حذفی انگلیس

منچستر یونایتد پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی خواهد رفت. چلسی در ۱۰ بازی اخیر نتایج سینوسی داشته و در این ۱۰ بازی ۵ پیروزی، ۱ مساوی و ۴ شکست داشته است. در سوی دیگر منچستر یونایتد پس از حضور شولسشر نتایج درخشانی کسب کرده و در ۱۰ بازی اخیر ۸ پیروزی و ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر چلسی و منچستر یونایتد هر تیم ۲ پیروزی داشته و ۱ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم در جام حذفی، چلسی با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسیده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در آخرین مسابقه هفته بیست و دوم بوندسلیگا؛ نورنبرگ تیم آخر جدول، میزبان بروسیا دورتموند صدرنشین خواهد بود. دورتموند در ۵ بازی قبلی خود در لیگ ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و نورنبرگ در ۵ بازی آخر خود ۴ بار بازنده بوده و تنها ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار درتموند به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است. در آخرین دیدار این دو تیم دورتموند با نتیجه ۷-۰ نورنبرگ را شکست داد.

تنیس – دبلیو‌تی‌ایدبیامارات

در دور اول مسابقات تنیس ۲ میلیون هشتصد هزار دلاری دبلیو‌تی‌ای دبی کارولین گارسیا نفر شماره ۱۹ تنیس زنان دنیا به مصاف آناستازیا پاولیوچنکوا، نفر شماره ۳۸ جهان خواهد رفت. آناستازیا پاولیوچنکوا در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و کارولین گارسیا در ۵ بازی اخیر خود ۳ بار برنده بوده و در ۲ بازی شکست خورده است. در ۴ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار پاولیوچنکوا به پیروزی رسیده و در آخرین بازی کارولین گارسیا موفق به شکست رقیب خود شده است.

تنیس – ای‌تی‌پی دلری بیچ آمریکا

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی دلری بیچ آمریکا آندریاس سپی نفر شماره ۴۰ جهان از ایتالیا، به مصاف برنارد تومیک مرده شماره ۸۷ تنیس جهان خواهد رفت. هر دو تنیسور در ۵ بازی قبلی ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۴ رویارویی قبلی این دو تنیسور مطرح، برنارد تومیک موفق به شکست رقیب نامدار خود شده است.

والیبال – سوپر لیگ ایتالیا

در هفته بیست و یکم مسابقات سوپر لیگ ایتالیا ترنتینو تیم دوم جدول به مصاف ورونا تیم رده ششم جدول خواهد رفت. هر دو تیم در ۵ بازی قبلی ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته‌اند و در شرایط آمادگی مطلوبی به سر می‌برند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار ترنتینو به پیروزی رسیده و در ۱ بازی، ورونا موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده است.

پیش‌بینی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل