نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ رئال مادرید – ختافه

ختافه شگفتی ساز این فصل لالیگا که در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است در هفته سی و چهارم میزبان رئال مادرید خواهد بود که در رتبه سوم قرار گرفته است. ختافه در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و رئال مادرید در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده، ۱ مساوی داشته و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم رئال مادرید موفق شده ختافه را شکست دهد. نکته جالب درباره عملکرد ختافه اینکه، این تیم در ۱۰ بازی آخر خانگی ۸ بار برنده بوده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ سایپا – ماشین‌سازی تبریز

تیم‌های میانه جدول لیگ برتر در هفته بیست و هفتم به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه، ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۳ رویارویی اخیر این دو تیم ۱ بار سایپا به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است. در ۳ بازی اخیر تیم سایپا ۱۶ گل به ثمر رسیده و با توجه به عدم حساسیت این بازی از نظر جدولی احتمالا شاهد جذاب و پرگلی خواهیم بود.

فوتبال – جام حذفی ایتالیا؛ فیورنتینا – آتالانتا‫‬‬

در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام جذفی ایتالیا، آتالانتا میزبان تیم فیورنتینا خواهد بود. در دیدار رفت دو تیم در فلورانس به تساوی ۳-۳ دست یافتند. آتالانتا در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و فیورنتینا در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیشتر از ۳ گل داشته است، هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده و ۳ بازی مساوی شده است.

فوتبال – جام حذفی سوئیس؛ بازل – زوریخ

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سوئیس، زوریخ میزبان بازل خواهد بود. زوریخ در ۵ ۵ بازی اخیر خود ۱ مساوی و۴ شکست داشته و بازل در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بازل برنده بوده، ۱ بازی مساوی شده و ۱ بار زوریخ به پیروزی رسیده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ فنرباغچه – ژالگیریس کاوناس

در چهارمین دیدار مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال یورولیگ، ژالگیریس کاواناس میزبان تیم فنرباغچه خواهد بود. در ۳ دیدار قبلی ۲ بار فنرباغچه به پیروزی رسیده و ۱ بار ژالگیریس کاواناس برنده بوده است. ژالگیریس کاواناس در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و فنرباغچه در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار فنرباغچه به پیروزی رسیده و ۱ بار ژالگیریس کاواناس برنده بوده است.

والیبال – لیگ پلاس لهستان؛ اسکرا بوخاتوف – سراد چارنی رادوم

اسکرا بوخاتوف به همراه ستاره ایرانی خود میلاد عبادی پور در مرحله پلی آف مسابقات والیبال لیگ پلاس لهستان به مصاف سراد چارنی رادوم خواهد رفت. در ۲ بازی قبلی این مرحله هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده است. سراد چارنی رادومدر ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و اسکرا بوخاتوف در ۵ بازی قبلی ۴ بار شکست خورده و تنها ۱ پیروزی داشته است. در ۵ رویارویی قبی این دو تیم، اسکرا بوخاتوف ۴ بار به پیروزی رسیده و تنها ۱ بار مغلوب رقیب شده است.

تنیس – ای‌تی‌پی بوداپست مجارستان؛ماتئو براتینی – آلیاژ بدن

ماتئو براتینی نفر شماره ۵۵ تنیس جهان، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی بوداپست به مصاف آلیاژ بدن خواهد رفت که در رتبه ۷۴ دنیا قرار گرفته است. هر دو تینسیور در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در تنها رویارویی قبلی این دو تنیسور، آلیاژ بدن موفق شده با نتیجه ۲-۱ ماتئو براتینی ایتالیایی را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل