نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۵ فروردین در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پرسپولیس – پیکان

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر پس از پیروزی در دربی تهران، در هفته بیست و چهارم مهمان تیم پیکان خواهد بود. پرسپولیس در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و برای حفظ صدرنشینی نیاز به پیروزی در این بازی دارد. در طرف دیگر پیکان در ۵ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و حریف آسانی برای سرخ‌ها نخواهد بود. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم تهرانی، پرسپولیس ۳ بار برنده بوده، ۱ بار شکست خورده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ دپورتیوو آلاوس – سویا

تیم‌های رده هتم و پنجم لا لیگا که رقابت سختی برای کسب سهمیه اروپایی در فصل آینده دارند، در هفته سی‌ام به مصاف هم خواهند رفت. سویا در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده و با ۴۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد. در سمت دیگر دپورتیوو آلاوس در ۵ بازی آخر ۲ پیروزی، مساوی و ۱ شکست داشته و با ۱ امتیاز بیشتر زا سویا، در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۲/۵ گل داشته، ۲ بار سویا به پیروزی رسیده، ۱ بار دپورتیوو آلاوس برنده بوده و ۲ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر بلژیک؛ کلوب بروژ – اندرلشت

در دور دوم از مرحله نهایی لیگ برتر بلژیک، اندرلشت تیم رده پنجم جدول میزبان کلوب بروژ تیم کاوه رضایی خواهد بود که در رتبه دوم قرار دارد. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این اندرلشت و کلوب بروژ که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و ۱ بازی مساوی شده است.

والیبال – لیگ قهرمانان اروپا‌ – زنان؛ نووارا – واکیفبانک

در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال زنان لیگ قهرمانان اروپا‌، واکیفبانک ترکیه میزبان نووارا از ایتالیا خواهد بود. هر دو تیم در ۵ مسابقه آخر ۴ پیروزی و ۱ شکست‌ داشته‌اند و از نظر آمادگی در سطحی برابر قرار دارند. در ۴ رویارویی قبلی واکیفبانک و نووارا هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ المپیا میلان – آنادولو افس

المپیا میلان در آخرین هفته مسابقات بسکتبال یورولیگ برای صعود به مرحله پلی‌آف نیاز به پیروزی برابر تیم رده چهارم آنادولو افس دارد که پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده است. المپیا میلان در ۵ بازی اخیر ۴ شکست و تنها ۱ پیروزی داشته و در سمت دیگر آنادولو افس در ۵ بازی آخر ۴ بار برنده شده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار المپیا میلان به پیروزی رسیده و آنادولو افس ترکیه ۲ بار موفق به شکست رقیب ایتالیایی شده است.

دارت – PDC Premier League؛ پیتر رایت – مایکل اسمیت

در راند دهم مسابقات لیگ برتر جهانی دارت، مایکل اسمیت نفر شماره ۶ جهان که در ۵ بازی آخر ۱ پیروزی و ۴ شکست داشته، به مصاف پیتر رایت خواهد رفت که با ۲ پیروزی و ۳ شکست در ۵ بازی آخر در رتبه پنجم دنیا قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو دارت‌باز قهار، پیتر رایت ۳ بار به پیروزی رسیده، مایکل اسمیت ۱ بار برنده شده و ۱ بازی مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل