نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی سیزدهم فروردین در سایت بتکارت

1111

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛  منچستر یونایتد – ولورهمپتون

وولورهمپتون شگفتی‌ساز این فصل لیگ برتر انگلیس که موفق شد در دیدار رفت منچستر یونایتد را شکست دهد، در هفته سی و سوم میزبان این تیم خواهد بود. وولورهمپتون در ۵ بازی اخیر ۲ شکست، ۱ پیروزی و ۲ مساوی داشته و منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده، ۱ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی وولورهمپتون و منچستر یونایتد، هر تیم ۲ بار برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – جام حذفی آلمان؛  آربی لایپزیگ – آگسبورگ

آگسبورگ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان میزبان آربی لایپزیگ خواهد بود. آگسبورگ در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و آربی لایپزیگ در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده، ۱ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر آگسبورگ و آربی لایپزیگ که میانگین کم‌تر از ۲ گل داشته، ۳ بازی مساوی شده و هر تیم ۱ بار برنده بوده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛  یوونتوس – کالیاری

یوونتوس صدرنشین مطلق سری آ ایتالیا در هفته سی‌‌ام به مصاف کالیاری خواهد رفت. کالیاری در ۵ بازی اخیر۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر یوونتوس در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، یوونتوس موفق شده کالیاری را شکست دهد.

فوتبال – جام حذفی فرانسه؛  رن – المپیک لیون

المپیک لیون در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فرانسه میزبان رن خواهد بود. المپیک لیون در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و رن در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده، ۲ بار شکست خورده و ۱مساوی کسب کرده است. در ۵ رویارویی آخر لیون و رن هر تیم ۲ بار برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است، نکته جال اینکه این دو تیم ۴ روز قبل و در چارچوب لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که المپیک لیون موفق شد ۱ بر صفر رن را شکست دهد.

فوتبال – جام حذفی پرتغال؛ پورتو – براگا

در دیدار برگشت مرحله نیمه نهلیی جام حذفی پرتغال، براگا میزبان پورتو خواهد بود. پورتو در دیدار رفت موفق شد با نتیجه ۳-۰ مقتدرانه براگا را شکست دهد. براگا در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته که هر دو شکست برابر پورتو بوده است. در طرف دیگر پورتو در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و تنها ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم پورتو برابر براگا به پیروزی رسیده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای چارلستون آمریکا؛ الیزه کورنه – ماریا ساکاری

در دور اول مسابقات تنیس دبلیوتی‌ای چارلستون آمریکا، ماریا ساکاری نفر شماره ۵۰ تنیس زنان جهان به مصاف الیزه کورنه خواهد رفت که یک پله بالاتر از او در رتبه ۴۹ دنیا قرار دارد. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست کسب کرده‌اند. در ۲ رویارویی قبلی این ساکاری و کورنه، ماریا ساکاری آلمانی موفق شده رقیب فرانسوی را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل