نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ فروردین در سایت بتکارت

1111 2 3

580724ded20ec2745b0c2e145174eb9f

اسنوکر – China Open؛ رابرت میلکینز – حسین وفایی

حسین وفایی مرد شماره ۳۳ اسنوکر جهان در مرحله یک سی و دوم نهایی مسابقات اوپن چین به مصاف رابرت میلکینز انگلیسی خواهد رفت که در رتبه ۳۸ دنیا قرار دارد. حسین وفایی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و رابرت میلکینز در ۵ بازی آخر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو اسنوکربازی رابرت میلکینز موفق شده با نتیجه ۵-۳ حسین وفایی را شکست داده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ نیوکاسل – آرسنال

آرسنال تیم رده چهارم جدول در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل تیم رده سیزدهم جدول خواهد بود. آرسنال در ۵ بازی آخر خانگی برنده بوده و ۱۳ گل به ثمر رسانده است. در سمت دیگر نیوکاسل نیز در ۵ بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده و ۳ پیروزی، ۱ مساوی و تنها ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۳ گل را داشته، ۴ بار آرسنال برنده شده و ۱ بار نیوکاسل توپچی‌ها را شکست داده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ نیم المپیک – سن-اتین

سن-اتین که رقابت سختی برای رسیدن به رتبه چهارم جدول دارد در هفته سی‌ام لیگ ۱ فرانسه میزبان نیم المپیک تیم رده یازدهم خواهد بود. سن-اتین در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و نیم المپیک در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده، ۲ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر سن-اتین و نیم المپیک، هر تیم ۱ بار به پیروزی رسیده و ۳ بازی مساوی شده است.

بسکتبال – سوپر لیگ ترکیه؛  آنادولو افس – بشیکتاش

بشیکتاش تیم رده هفتم سوپر لیگ بسکتبال ترکیه، در هفته بیست و چهارم میزبان تیم صدرنشین آنادولو افس خواهد بود. بشکتاش در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و آنادولو افس در ۵ بازی آخر خود مقتدرانه رقبا را شکست داده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، بشکتاش ۳ بار آنادولو افس را شکست داده و ۲ بار آنادولو افس به پیروزی رسیده است.

هاکی روی یخ – کی‌اچ‌ال روسیه؛  زسکا مسکو – اس‌کی‌ای سن پترزبورگ

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی هاکی روی یخ کی‌اچ‌ال روسیه، اس‌کی‌ای سن پترزبورگ میزبان زسکا مسکو خواهد بود که توانسته در دیدار اول با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد. اس‌کی‌ای سن پترزبورگ در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و زسکا مسکو در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار در وقت‌های اضافه شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، زسکا مسکو توانسته رقیب خود را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل