نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ اسفند در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

 

فوتبال – دوستانه بین‌المللی؛ صربستان – آلمان

تیم ملی آلمان پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، با چهره‌ای جدید و کنار گذاشتن چند ستاره مطرح به مصاف تیم ملی صربستان خواهد رفت. آلمان در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی و ۱ مساوی به دست آورد و در ۲ دیدار نیز مغلوب رقبا شد. در سوی دیگر صربستان در ۶ مسابقه اخیر بدون شکست بوده و ۴ پیروزی و ۲ مساوی به دست آورده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تیم اروپایی، آلمان موفق شده با اختلاف ۱ گل به پیروزی برسد.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز میامی آمریکا – هوبرت هورکاچ – ماتئو براتینی

ماتیئو براتینی قهرمان مسابقات فونیکس و نفر شماره ۵۲ دنیای تنیس در مرحله مقدماتی مسابقات ای‌تی‌پی مسترز میامی به مصاف هوبرت هورکاچ خواهد رفت که در رتبه ۵۴ زنکینگ تنیس قرار گرفته است. براتینی در ۵ مسابقه قبلی خود به پیروزی رسیده و هورکاچ در ۵ بازی آخر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در تنها تقابل این دو تنیسور، براتینی موفق به شکست هورکاچ شده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ ساسکی باسکونیا –  پاناتینایکوس

پاناتینایکوس که در رتبه نهم جدول یورولیگ قرار دارد، برای کسب سهمیه مرحله پلی‌آف نیاز به پیروزی برابر ساسکی باسکونیا دارد. پاناتینایکوس در ۴ بازی آخر خود ۴ پیروزی پیاپی کسب کرده و می‌تواند با پنجمین پیروزی شانس صعود خود را افزایش دهد. ساسکی باسکونیا نیز در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و تنها ۱ شکست داشته و در رتبه ششم جدول قرار گرفته است. در ۵ تقابل قبلی این دو تیم ۳ بار پاناتینایکوس برنده بوده و ساسکی باسکونیا ۲ بار در زمین خود موفق به شکست رقیب یونانی شده است.

والیبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛  اسکرا بوخاتوف – زنیت سن پترزبورگ

اسکرا بوخاتوف که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳-۱ زنیت سن پترزبورگ را شکست داد، در دور برگشت مهمان این تیم روسی خواهد بود. اسکرا بوخاتوف در ۸ بازی آخر خود به پیروزی رسیده و در شرایط آمادگی مطلوبی قرار دارد. در سوی دیگر زنیت سن پترزبورگ در ۵ مسابقه اخیر ۲ بار شکست خورده و ۳ بار برنده بوده است.

هندبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ نانت –  راين-نكار

در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی هندبال لیگ قهرمانان اروپا، راین-نکار آلمان میزبان نانت فرانسه خواهد بود. راين-نكار در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و نانت در ۵ بازی آخر ۲ پیروزی، ۱ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بازی مساوی شده و در ۱ بازی راین-نکار به پیروزی رسیده است.

اسنوکر – Tour Championship؛ کیرن ویلسن – مارک آلن

مارک آلن نفر شماره ۵ رنکینگ اسنوکر دنیا در مرحله یک چهرام نهایی تور قهرمانی اسنوکر به مصاف کیرن ویلسنمرد شماره ۷ جهان خواهد رفت. هر دو اسنوکرباز در ۵ مسابقه قبلی ۲ شکست و ۳ پیروزی به دست آورده‌اند. در ۵ رویارویی آخر این دو انوکرباز مطرح، کیرن ویلسن ۴ بار موفق به شکست مارک آلن شده و تنها در ۱ دیدار برابر رقیب بازنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل