نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ اسفند در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

 پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر ایران جام خلیج فارس؛ تراکتورسازی – پدیده

در حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم مدعی قهرمانی این فصل به مصاف هم خواهند رفت. تراکتورسازی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی کسب کرده و در رتبه چهارم جدول قرار دارد. در سوی دیگر پدیده در ۵ هفته آخر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار پدیده به پیروزی رسیده، ۱ بازی پدیده برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه تراکتورسازی در صورت پیروزی در این بازی، می‌تواند بطور موقت صدرنشین جدول شود.

والیبال – فینال لیگ برتر ایران؛ سایپا – شهرداری ورامین

دیدار رفت فینال لیگ برتر والیبال ایران، امروز میان سایپا و شهرداری ورامین برگزار خواهد شد. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با نتایجی مشابه ۱ شکست و ۴ پیروزی پیاپی داشته‌اند. در ۱۴ رویارویی قبلی این دو تیم، ۶ بار سایپا به پیروزی رسیده و ۸ بار شهرداری ورامین موفق به شکست رقیب شده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای ایندین ولز؛ آنجلیک کربر – ونوس ویلیامز

پرافتخارترین تنیسور زن جهان که این روزها در رتبه ۳۶ جهان قرار دارد در مرحله یک چهارم نهایی تنیس دبلیوتی‌ای ایندین ولز به مصاف آنجلیک کربر نفر شماره ۸ جهان خواهد رفت. هر دو تنیسور در ۵ بازی قبلی ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته‌اند. در ۹ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۳ بار ونوس ویلیامز به پیروزی رسیده و آنجلیک کربر موفق شده ۶ بار رقیب قدرتمند خود را شکست دهد.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ المپیا میلان – المپیاکوس

تیم‌های بسکتبال المپیا میلان و المپیاکوس در هفته بیست و ششم یورولیگ اروپا در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که، هر دو تیم رقابت سختی برای کسب سهمیه پلی‌آف دارند. المپیا میلان در ۵ بازی آخر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و در رتبه هفتم جدول قرار دارد. در سوی دیگر المپیاکوس در ۵ بازی اخیر ۴ شکست و ۱ پیروزی داشته و در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۳ بار المپیاکوس به پیروزی رسیده و المپیا میلان ۲ بار موفق به شکست رقیب یونانی خود شده است.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ دینامو کیف – چلسی

دینامو کیف در شرایطی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی میزبان چلسی خواهد بود که در دیدار رفت با نتیجه ۳-۰ مغلوب رقیب انگلیسی خود شده است. دینامو کیف در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و برای صعود نیاز به پیروزی با اختلاف ۴ گل دارد. چلسی در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و در ۲ بازی آخر خارج از خانه به پیروزی رسیده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار چلسی به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ بنفیکا – دینامو زاگرب

دینامو زاگرب به همراه صادق محرمی مدافع راست ایرانی خود در دیدار برگشت مرحله حذفی لیگ اروپا مهمان بنفیکا خواهد بود. بنفیکا در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و برای صعود نیاز به پیروزی با اختلاف ۲ گل برابر رقیب کروات دارد. دینامو زاگرب در ۵ بازی اخیر خود بدون شکست بوده و ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته است. در ۲ رویارویی قبلی این بنفیکا و دینامو زاگرب، هر تیم ۱ بار بدون دریافت گل برنده بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ اینتر میلان – آینتراخت فرانکفورت

اینتر میلان در دیدار برگشت لیگ اروپا در شرایطی میزبان آینتراخت فرانکفورت خواهد بود که در دیدار رفت، بازی با نتیجه ۰-۰ مساوی خاتمه یافته است. آینتراخت فرانکفورت در ۱۰ بازی اخیر بدون شدکست بوده و در ۵ بازی آخر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته است. اینتر میلان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و در صورت گل خوردن در این بازی کار سختی برای صعود خواهد داشت.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ ویارئال – زنیت سن پترزبورگ

زنیت سن پترزبورگ به همراه ستاره ایرانی خود سردار آزمون، برای صعود به دور بعد نیاز به پیروزی با اختلاف ۲ گل برابر ویارئال دارد. ویارئال در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و زنیت سن پترزبورگ در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار بازنده بوده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار ویارئال به پیروزی رسیده و زنیت سن پترزبورگ ۱ بار برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل