نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ اسفند در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ اورتون – لیورپول

تیم لیورپول در دربی بندر لیورپول به مصاف اورتون، رقیب همشهری خواهد رفت. اورتون تیم رده نهم جدول در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته است. در سوی دیگر لیورپول که رقابت سختی برای صدرنشینی با منچستر سیتی دارد در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و برای ادامه صدرنشینی، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که تنها ۱۰ گل داشته، ۳ بار لیورپول به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه ۵ بازی از ۶ میزبانی آخر اورتون برابر لیورپول، مساوی شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ ناپولی – یوونتوس

در حساس‌ترین مسابقه این فصل سری آ ایتالیا، ناپولی تیم دوم جدول میزبان یوونتوس صدرنشین مطلق لیگ خواهد بود. ناپولی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و در ۴ بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. در سوی دیگر یوونتوس در ۵ بازی قبلی ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی ناپولی و یوونتوس، سهم هر تیم ۲ پیروزی بوده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آتالانتا‫ – فیورنتینا

آتالانتا شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های سری آ ایتالیا در هفته بیست و ششم میزبان فیورنتینا خواهد بود. آتالانتا در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته است. در سوی دیگر فیورنتینا در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ مساوی کسب کرده و بدون شکست بوده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بازی مساوی شده و ۱ بار فیورنتینا به پیروزی رسیده است. نکته جالب اینکه این دو تیم ۵ روز قبل و در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر هم قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۳-۳ مساوی خاتمه یافت.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ رئال سوسیداد  – اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید در هفته بیست و ششم لالیگا، با توجه به دیدار الکلاسیکو و امتیاز از دست دادن یکی از دو رقیب صدر جدول، فرصت این را دارد با پیروزی برابر رئال سوسیداد جایگاه خود را در جدول بهتر کند. اتلتیکو مادرید در ۵ بازی قبلی ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و در رتبه دوم جدول قرار دارد. رقیب اتلتیکو، رئال سوسیداد در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و بدون شکست بوده است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم همیشه تیم میزبان به پیروزی رسیده و اتلتیکو مادرید ۳ بار به پیروزی رسیده و رئال سوسیداد ۲ بار موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده است.

بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی؛ شارلوت هورنتس – پورتلند تریل بلیزرز

تیم‌های بسکتبال شارلوت هورنتس و پورتلند تریل بلیزرز در شصت و سومین بازی این فصل ان‌بی‌ای به مصاف هم خواهند رفت. پورتلند تریل بلیزرز در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و تنها ۱ شکست داشته و در رتبه چهرام جدول قرار دارد. در سوی دیگر شارلوت هورنتس با ۲ پیروزی و ۳ شکست در ۵ بازی قبلی در رتبه هشتم کنفرانس شرق قرار گرفته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۴ بار پورتلند تریل بلیزرز به پیروزی رسیده و شارلوت هورنتس تنها ۱ بار به پیروزی رسیده است.

هاکی روی یخ – ان‌اچ‌ال آمریکای شمالی؛ فیلادلفیا فلایرز – نیویورک آیلندرز

نیویورک آیلندرز تیم رده چهارم مسابقات هاکی روی یخ ان‌اچ‌ال به مصاف فیلادلفیا فلایرز تیم رده دهم جدول خواهد رفت که در ۵ بازی قبلی ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در سوی دیگر نیویورک آیلندرز در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و برای حفظ جایگاه خود نیاز به پیروزی در این بازی دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار نیویورک آیلندرز به پیروزی رسیده و فیلادلفیا فلایرز ۲ بار برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل