نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ اسفند در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشیفوتبال – لیگ برتر انگلیس؛تاتنهام – آرسنال

تاتنهام در دومین دربی پیاپی و این‌بار در دربی شمال لندن میزبان آرسنال خواهد بود. تاتنهام در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و در رتبه سوم جدول قرار دارد. در سوی دیگر آرسنال تیم چهارم جدول، در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۲/۵ گل داشته، ۳ بار تاتنهام به پیروزی رسیده و ۲ بار آرسنال برنده بوده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آث میلان – ساسوئولو

آث میلان که این روزها با درخشش مهاجم جدید خود پیونتک دوباره اوج گرفته در هفته بیست و ششم سری آ میزبان ساسوئولو خواهد بود. آث میلان در ۵ بازی آخر خود ۲ مساوی و ۳ پیروزی داشته و در رتبه چهارم جدول قرار دارد. ساسوئولو رقیب این هفته میلان در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۴ بار آث میلان به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ بروسیا مونشن‌گلادباخ – بایرن مونیخ

در حساس‌ترین مسابقه این هفته بوندسلیگای آلمان بروسیا مونشن گلادباخ تیم سوم جدول میزبان تیم رده دومی بایرن مونیخ خواهد بود. بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. در سوی دیگر بروسیا مونشن‌گلادباخ در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و در صورت عدم پیروزی در این بازی جایگاه خود در جدول را از دست خواهد داد. در ۵ رویارویی آخر بروسیا مونشن‌گلادباخ و بایرن مونیخ هر تیم ۲ بار به پیروزی رسیده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ لاتزیو – آاس رم

لاتزیو و آاس رم در دربی شهر رم، به مصاف هم خواهند رفت. لاتزیو در بازی ۵ اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و در رتبه ششم جدول قرار دارد. در سوی دیگر آاس رم در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و در رتبه پنجم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار آاس رم به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و لاتزیو ۱ بار در دربی رم برنده بوده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ رئال مادرید  – بارسلونا

رئال مادرید پس از شکست سنگین در الکلاسیکوی کوپا دل‌ری بار دیگر و این بار در مسابقات لالیگا میزبان بارسلونا خواهد بود. بارسلونا در ۵ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و تنها در ۱ بازی گل خورده است. در سوی دیگر رئال مادرید در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و ۸ گل زده و ۸ گل خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه در ۶ الکلاسیکوی اخیر که رئال مادرید میزبان بارسلونا بوده، ۵ بار بارسلونا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر پرتغال؛ پورتو – بنفیکا

در حساس‌ترین مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال، دو تیم قدرتمند و پرافتخار به مصاف هم خواهند رفت. پورتو صدرنشین لیگ برتر در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته است و بنفیکا در ۵ بازی آخر ۵ پیروزی پیاپی کسب کرده و در رتبه دوم جدول قرار دارد.  در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار پورتو به پیروزی رسیده، ۱ بار بنفیکا برنده بوده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل