نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۴ اسفند در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ نفت مسجد سلیمان – پرسپولیس

پرسپولیس پس از پیروزی هفته گذشته برابر استقلال خوزستان در سومین هفته پیاپی برابر یک رقیب خوزستانی دیگر به میدان خواهد رفت. نفت مسجد سلیمان رقیب امروز پرسپولیس تنها تیم تاریخ لیگ برتر است که هنوز برابر پرسپولیس شکست نخورده است. پرسپولیس در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و نفت مسجد سلیمان در ۵ بازی قبلی خود ۲ شکست، ۲ مساوی و تنها ۱ پیروزی کسب کرده است. هر ۳ رویارویی قبلی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان مساوی شده شده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ برنلی – تاتنهام

تاتنهام تیم سوم جدول در هفته بیست و هفتم به مصاف برنلی رده پانزدهمی خواهد رفت. برنلی در ۵ هفته اخیر بدون شکست بوده و ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته است. در سوی دیگر تاتنهام در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و در ۱ بازی شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار تاتنهام به پیروزی رسیده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ بایرن مونیخ – هرتابرلین

بایرن مونیخ با ۴ پیروزی در ۵ هفته اخیر خود را به ۳ امتیازی دورتموند رسانده و امیدوار است با پیروزی برابر هرتابرلین با تیم صدرنشین هم امتیاز شود. در سوی دیگر هرتابرلین در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و در رتبه نهم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم یک بار هرتا برلین برنده شده و ۴ بازی مساوی شده است. بایرن مونیخ در ۵ مسابقه اخیر موفق به شکست رقیب برلینی نشده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ سویا – بارسلونا

در حساس‌ترین مسابقه این هفته لالیگا، بارسلونا صدرنشین جدول به مصاف تیم رده چهارم یعنی سویا خواهد رفت. سویا در ۵ بازی اخیر ۱ بار برنده بوده و ۱ مساوی و ۳ شکست داشته است. در سوی دیگر بارسلونا در ۵ بازی اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم که ۲۳ گل داشته است، ۴ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و ۱ بار سویا برنده شده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ پاری سن ژرمن – نیم المپیک

پاری سن ژرمن صدرنشین مقتدر لیگ فرانسه در هفته بیست و ششم به مصاف تیم رده دهم جدول نیم المپیک خواهد رفت. پاری سن ژرمن در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و نیم المپیک در ۵ بازی قبلی ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۲ رویاریی اخیر پاری سن ژرمن و نیم المپیک، پاریسی‌ها با اختلاف بیش‌تر از ۲ گل برنده بوده‌اند.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ امیان – نیس

سامان قدوس و تیم امیان که این روزها شرایط خوبی در جدول لیگ ۱ فرانسه ندارند در هفته بیست و ششم میزبان تیم رده هشتمی نیس خواهند بود. امیان در ۵ بازی قبلی ۴ بار شکست خورده و تنها ۱ پیروزی کسب کرده است و در سوی دیگر نیس در ۵ بازی آخر ۲ بار برنده شده، ۲ بار بازنده بوده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم که در آن هر دو تیم گل نزده‌ و تیم‌های میزبان برنده بوده‌اند و ۳ بار نیس به پیروزی رسیده و ۲ بار امیان موفق به شکست نیس شده است.

هندبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ اسپورتینگ – دینامو بخارست

در دیدار رفت از مرحله یک شانزهم نهایی هندبال لیگ قهرمانان اروپا، دینامو بخارست به همراه ۴ لژیونر ایرانی خود سعید حیدری‌راد، الله کرم و سجاد استکی و علیرضا موسوی به مصاف اسپورتینگ پرتغال خواهد رفت. دینامو بخارست در ۵ بازی اخیر خود برنده بوده اما اسپورتینگ یکی از قدرتمندترین تیم‌های جهان در ۱۰ بازی اخیر به پیروزی رسیده و رقیب سختی برای دینامو و بازیکنان ایرانی این تیم خواهد بود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل