نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ جدال حساس هیوستون راکتس و دنورناگتس

rockets v Nuggets

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید. تیم‌های بسکتبال هیوستون راکتس و دنور ناگتس روز یکشنبه ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در واقع جدال بین دو تا از بهترین تیم‌های کنفرانس غرب بسکتبال NBA محسوب می‌شود که هر دو برای کسب بهترین رتبه‌ی ممکن در این کنفرانس تلاش می‌کنند و تا اینجا نیز بهترین رکورد‌ها را از خود ثبت کرده‌اند.  دنور ناگتس حتی در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند موقتا به صدر جدول کنفرانس غرب نیز برسد و هیوستون راکتس نیز در صورت برد می‌تواند همچنان در میان شانس‌های اصلی پلی‌آف باقی بماند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ هیوستون راکتس با هاردن می‌تازد

هیوستون راکتس که سال گذشته در آستانه‌ی حذف گلدن استیت در بازی هفتم فینال کنفرانس غرب بود، با از دست دادن دو تن از بهترین بازیکنان دفاعی خود، فصل را بسیار بد آغاز کرد. باخت‌های پیاپی هیوستون راکتس و همچنین مصدومیت جمیز هاردن و کریس پاول این تیم را از جمع مدعیان به طور کلی خارج کرد. راکتس حتی به رده‌ی آخر کنفرانس غرب نیز سقوط کرد.

جیمز هاردن اما از این شرایط برای نشان دادن توانایی‌های خود استفاده کرد و توانست بار تیم را به تنهایی به دوش بکشد. هاردن در این بازه زمانی موفق شد چند رکورد تاریخی نیز ثبت کند و نام خود را در کنار بزرگانی چون ویلت چمبرلین و کوبی برایانت قرار دهد. اکنون جیمز هاردن یکی از اصلی‌ترین شانس‌های کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن NBA به حساب می‌آید. هاردن در این فصل میانگین ۳۶ امتیاز در هر بازی را نیز ثبت کرده‌است که یکی از بهترینه‌ای تاریخ بسکتبال NBA به حساب می‌آید.

هیوستون راکتس اکنون با کسب ۲۹ پیروزی و محتمل شدن ۲۱ شکست در رتبه‌ی ششم جدول کنفرانس غرب قرار دارد. پیش بینی مسابقات بسکتبال بسیار دشوار است و انتظار می‌رود بازی نزدیکی را از این دو تیم شاهد باشیم.

ترکیب احتمالی: جیمز هاردن – هیلاریو – اِریک گوردن – آسیتن ریوِرز – پی جِی تاکِر

دنور ناگتس ؛ شگفتی‌ساز این فصل به دنبال قهرمانی کنفرانس غرب

دنور ناگتس که این فصل با نمایش‌های خیره‌کننده‌اش توجه همه طرفداران بسکتبال NBA را جلب کرده‌است، به هیچ وجه قصد عقب‌نشینی ندارد و پا به پای گلدن استیت در کنفرانس غرب حرکت می‌کند. ستاره‌ی این فصل دنور ناگتس مثل فصول گذشته نیکولای یوکیچ بوده‌است، که توانسته میانگین ۲۰.۱ امتیاز در هر بازی را از خود ثبت کند و همچنین رکورد بیشترین ریباند تیم را نیز به نام خود ثبت کند.

نیکولای یوکیچ اما تنها بازیکن موثر آنها در این فصل نبوده‌است. جمال ماری و پاول میلسپ نیز توانسته‌اند در هر دو بخش دفاعی و هجومی کمک شایانی به دنور ناگتس بکنند تا این تیم به همراه گلدن استیت بهترین رکورد حال حاضر را در کنفرانس غرب داشته‌باشد. اکنون بدون شک آن‌ها از شانس‌های اصلی قهرمانی در کنفرانس غرب به حساب می‌آیند و شاید تنها مسئله‌ای که برای آن‌ها دردسرساز شود تجربه‌ی کم‌شان در پلی‌آف باشد که ممکن است برایشان گران تمام شود، اما در هرحال آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های بسکتبال NBA در این فصل بوده‌اند.آنها با کسب ۳۵ پیروزی و ۱۵ شکست در رده‌ی دوم کنفرانس غرب قرار دارند.

پیش بینی مسابقات بکستبال همیشه دشوار بوده‌است و همین مسئله نیز باعث شده تا انتظار دیداری حساس را داشته‌باشیم.

ترکیب احتمالی: نیکولای یوکیچ – ویل بارتون – پاول میلسَپ – گَری هَریس – توری کِرِیگ

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل