نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ نبرد میلواکی باکس و اورلاندو مجیک

Bucks v Magic

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال هستید، تا پایان این مطلب با ما باشید. تیم‌های بسکتبال میلواکی باکس و اورلاندو مجیک روز یکشنبه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و هر دو تیم به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میلواکی باکس که با در اختیار داشتن بهترین رکورد در بسکتبال  NBA قرار دارد، در تلاش است تا با حفظ جایگاه کنونی از امتیاز بازی خانگی در پلی‌آف برخوردار باشد و اورلاندو مجیک نیز می‌خواهد یکی از جایگاه‌های پلی‌آف را به دست بیاورد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ میلواکی باکس همچنان می‌تازد

میلواکی باکس که حداقل به لحاظ رکوردِ برد و باخت بهترین تیم NBA تا به اینجای کار بوده‌است، اکنون با استفاده از پنجره‌ی نقل و انتقالاتی بسیار قوی‌تر شده و نشان داده که برای قهرمانی در کنفرانس شرق کاملا جدی است. آن‌ها در پایان پنجره‌ی نقل و انتقالاتی بسکتبال NBA موفق شدند میروتیچ را از نیواورلئانز به خدمت بگیرند. میروتیچ در پست فوروارد قدرتی بازی می‌کند و در زمینه شوت‌های سه امتیازی بسیارعالی کار می‌کند و قرار گرفتن او در کنار بروک لوپز و یانیس اَنتِتِکومپو، میلواکی باکس را تبدیل به خطرناک‌ترین تیم کنفرانس شرق می‌کند.

میروتیچ در این فصل توانسته میانگین بیش از ۲۰ امتیاز را ثبت کند و از این بازی می‌تواند در کنار یانیس انتتکومپو که میانگین ۲۷ امتیاز را در اختیار دارد، بازی کند. آن‌ها همچنین اریک بِلِدسود و میدِلتون را نیز در اختیار دارند که در هر دو فاز دفاعی و هجومی بازیکنان بسیار خوبی به حساب می‌آیند. میلواکی باکس اکنون با کسب ۴۰ پیروزی و متحمل شدن تنها ۱۳ شکست در رده‌ی نخست کنفرانس شرق قرار دارد و بسیار محتمل است در همین رتبه باقی بماند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است اما به نظر نمی‌رسد تیمی توانایی متوقف کردن میلواکی باکس را داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : یانیس اَنتِتِکومپو – اریک بِلِدسود – بروک لوپز – بِراگدون – اِسترلینگ بِراون

اورلاندو مجیک ؛ به دنبال رستگاری در نیمه پایانی فصل

اورلاندو مجیک که چند روز قبل در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات توانست مارکِل فولتز را به خدمت بگیرد، در تلاش است تا حداقل به رتبه‌ی هشتم رسیده و به پلی‌آف راه یابد. آن‌ها اکنون با ۲۳ پیروزی و ۳۲ شکست در رده‌ی دهم پشت سر میامی هیت و دیترویت پیستونز قرار دارند و نیاز است تا حداقل دو پله‌ی دیگر در جدول صعود کنند تا بتوانند جواز حضور در پلی‌آف را به دست بیاورند.

نیکولا ووچویچ در این فصل با اختلاف بهترین بازیکن اورلاندو مجیک بوده‌است. نیکولا ووچویچ موفق شده به طور متوسط ۲۰.۶ امتیاز و ۱۱.۹ ریباند را در هر بازی ثبت کند که آمار فوق‌العاده‌ای در میان سنتر‌های بسکتبال NBA محسوب می‌شود. البته آرون گوردون نیز در این فصل خوب کار کرده و پس از نیکولا ووچویچ بهترین بازیکن مجیک بوده‌است.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است و به نظر می‌رسد اورلاندو روز سختی را در مقابل میلواکی داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : نیکولا ووچویچ – آرون گوردون – فورنیه – دی جِی آگوستین – جاناتان ایساک

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل