نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ نبرد یوتا جاز و هیوستون راکتس

rockets v jazz

اگر از طرفداران پرو پاقرص پیش بینی بسکتبال هستید بدون شک این مطلب برای شما جذاب خواهد بود. تیم‌های بسکتبال یوتا جاز و هیوستون راکتس روز دوشنبه ساعت ۵:۰۲ دقیقه بامداد در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA با هم دیدار خواهند کرد. این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته‌ی بسکتبال NBA به حساب می‌آید چرا که هر دو تیم از بهترین تیم‌های کنفرانس غرب به شمار می‌آیند که شانس خوبی برای رسیدن به پلی‌آف و فینال کنفرانس غرب دارند. یوتا جاز و هیوستون راکتس در جدول رده‌بندی تنها یک پله با هم فاصله دارند و همین مسئله این دیدار را از همیشه حساس‌تر می‌کند.

این بازی در ورزشگاه ویوینت اسمارت هوم آرنا (Vivint Smart Home Arena) برگزار می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ یوتا جاز در زمین خود بی‌رحم است

شگفتی‌سازان فصل قبل که توانستند تیم پرستاره‌ی اوکلاهوما را به راحتی از پیش رو بردارند، فصل را با مشکلاتی آغاز کردند. یوتا جاز که یکی از متعادل‌ترین تیم‌های بسکتبال NBA به حساب می‌آید، توانسته بالانس فوق‌العاده‌ای میان حمله و دفاع به وجود بیاورد و در بخش پرتاب‌های سه امتیازی نیز بسیار موثر عمل کرده‌است. داناوان میچل ستاره‌ی یوتا جاز در فصل گذشته و این فصل به قدری فوق‌العاده کار کرده که همه فراموش کرده‌اند که او اولین سال خود در بسکتبال  NBA را پشت سر می‌گذارد. داناوان میچل فصل گذشته نیز می‌توانست عنوان بهترین بازیکن جوان NBA را نیز کسب کند که رقابت را به بن سیمونز باخت.

داناوان میچل به همراه جو اینگِلز و رودی گوبرت در این فصل نیز بهترین بازیکنان یوتا جاز بوده‌اند و نقش بسیار مهمی در قرار گرفتن یوتا بین مدعیان ایفا کردند. میچل با میانگین ۲۲.۵ امتیاز در هر بازی بهترین بازیکن فصل تا به اینجای کار بوده‌است و رودی گوبِرت نیز با میانگین ۱۲.۸ ریباند در هر بازی توانسته خود را بین بهترین سِنترهای بسکتبال  NBAمطرح سازد. یوتا جاز اکنون با کسب ۲۹ پیروزی و متحمل شدن ۲۳ شکست در رده‌ی هفتم کنفرانس غرب قرار دارد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دوشوار بوده‌است اما انتظار می‌رود یوتا بتواند در خانه حسابی برای راکِتس دردسر درست کند.

ترکیب احتمالی : داناوان میچل – جو اینگلز – رودی گوبرت – ریکی روبیو – دریک فِیوِرز

هیوستون راکتس ؛ موشک‌ها به دنبال پرتابی دوباره

هیوستون راکتس که با فوق ستاره‌ی خود جیمز هاردن دوباره به دوران اوج برگشته، بار دیگر تبدیل به یکی از جذاب‌ترین تیم‌های بسکتبال NBA شده‌است. هیوستون راکتس با سرمربیگری مایک دی آنتونی یکی از هجومی‌ترین شیوه‌های بسکتبال را به نمایش می‌گذارد. جیمز هاردن در ماه گذشته موفق شد میانگین ۴۰ امتیاز را از خود ثبت کند، کاری که پیش از او فقط مایکل جردن و کوبی برایانت موفق به انجام آن شده‌بودند.

اکنون با بازگشت کریس پاول و فرم فوق‌العاده جیمز هاردن می‌توان گفت که راکتس در کنار تیم‌هایی چون گلدن استیت، دنور ناگتس و اوکلاهوما از شانس‌های اصلی قهرمانی در کنفرانس غرب و البته تمام بسکتبال NBA است. هیوستون اکنون با ۲۹ پیروزی و البته متحمل شدن ۲۱ شکست در رد‌ه‌ی ششم کنفرانس غرب قرار دارند و بدون شک به پلی‌آف، راه خواهند یافت.

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دوشوار بوده‌است و به نظر می‌رسد هیوستون راکتس کار سختی در خانه‌ی یوتا جاز دارد.

ترکیب احتمالی: جیمز هاردن – هیلاریو – اِریک گوردن – آسیتن ریوِرز – پی جِی تاکِر

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل