نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی لیگ یک فرانسه ؛ نیس – لیون

پیش بینی لیگ یک فرانسه نیس لیون

در ادامه‌ی مسابقات لیگ یک فرانسه و در آخرین بازی هفته‌ی ۲۴ این مسابقات، ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه ۲۱ بهمن ماه، تیم نیس در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم لیون خواهد بود. گرچه تیم لیون در رده‌ی سوم لیگ یک فرانسه و تیم نیس در رده‌ی نهم قرار دارند ولی پیش بینی لیگ یک فرانسه تابعی از رتبه‌ی تیم‌ها نیست. تیم نیسِ میزبان بسیار پر نوسان ظاهر شده و از آن هر نتیجه‌ای را می‌توان انتظار داشت. این تیم در بازی آخر خود مقابل تیم دوم جدول یعنی لیل تن به شکست سنگین ۰-۴ داد و حالا در خانه میزبان تیم سوم جدول است. لیون اکنون در اوج آسمان‌ها است چراکه هفته‌ی قبل موفق شد اولین شکست را به پاری سن ژرمن تحمیل کند و ۱-۲ پیروز شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تیم نیس؛ فصل به پایان نرسیده

با توجه به روند نتیجه‌گیری تیم نیس شاید خیلی‌ها فکر کنند این تیم چون در میانه‌ی جدول قرار گرفته انگیزه‌ی چندانی برای رقابت نداشته باشد ولی این تصور را باید کنار گذارد. شاگردان پت ویرا هرچند اکنون با ۹ برد، ۷ باخت و ۷ تساوی و کسب ۳۴ امتیاز در رده‌ی ۹ جدول قرار دارند ولی با رتبه‌ی ۴ و کسب سهمیه‌ی لیگ اروپا تنها ۴امتیاز فاصله دارند. این تیم از ابتدای دسامبر گذشته در لیگ ۹ بازی انجام داده که ۲ برد، ۵ تساوی و ۲ باخت ثبت کرده و از فرم ایده‌آل خود به دور است. تیم نیس در ۶ بازی خانگی اخیر خود آمار خوب ۴ برد و ۲ تساوی را به جای گذارده است. تیم میزبان گرچه خط حمله‌ی ضعیفی دارد و متوسط ۰.۹ گل زده را برجای گذارده ولی یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارد (۲۳ گل خورده).

تیم لیون؛ این تیم نایب قهرمانی می‌خواهد

تیم لیون هفته‌ی قبل کاری کرد کارستان و پاری‌ سن ژرمن را با نتیجه‌ی ۱-۲ شکست داد تا با تیم دوم جدول یعنی لیل همچنان ۳ امتیاز فاصله داشته باشد. تیم لیون با ۱۲ برد، ۷ تساوی و ۴ باخت با ۴۳ امتیاز در رده‌ی ۳ جدول لیگ یک فرانسه قرار داد. لیون در لیگ فرانسه ۷ بازی (۶۵ روز) است که شکست نخورده و حاصل آن ۴ پیروزی و ۳ تساوی بوده است. این تیم با ۳ پیروزی پیاپی پا به زمین حریف می‌گذارد و در ۶ بازی اخیر لیگ با کسب ۱۲ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن تیم چهارم است. ولی آمار بهتر آن است که این تیم در ۶ بازی اخیر خارج از خانه ۱۲ امتیاز گرفته و از این جهت بهترین تیم لیگ است. لیون در ۱۱ بازی خارج از خانه تنها ۲ بار باخته، ۴ بار مساوی کرده و ۵ بار پیروز شده است. لیون با مثلث تهاجمی خود یعنی نبیل فکیر، موسی دمبله و ممفیس دیپای متوسط ۱.۷ گل زده (مجموعاً ۳۸ گل) را برجای گذارده ولی ۲۶ گل نیز دریافت کرده است.

پیش بینی لیگ یک فرانسه

پیش بینی لیگ یک فرانسه مستلزم آن است که هرگز جانب احتیاط را از دست ندهید. در ۱۰ بازی اخیر رودرروی دو تیم ۴ بار نیس و ۴ بار لیون برنده بوده‌اند و ۲ بار بازی مساوی شده است و آخرین بازی رودررو را نیز نیس برده است (در خانه‌ی لیون و در هفته‌ی چهارم). برای مشاهده‌ی نتیجه‌ی بازی‌های رودرروی دو تیم به این لینک مراجعه کنید.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل