نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA ؛ صاعقه‌ها به شهر بحران زده‌ها می‌آیند

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA ؛ صاعقه‌ها به شهر بحران زده‌ها می‌آیند

دالاس ماوریکس و اوکلاهما سیتی تاندر از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه امریکن ایرلاینز سنتر (ورزشگاه خانگی دالاس ماوریکس ) بامداد دوشنبه ساعت ۴:۱۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های دوازدهم و سوم جدول کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۴ برد برای دالاس ماوریکس و ۲ برد برای اوکلاهما سیتی تاندر را در پی داشته است. با توجه به فرم این روزهای تیم دالاس ماوریکس در پیش بینی لیگ بسکتبال NBA برای این بازی شانس پیروزی اوکلاهما بیشتر است اما آمارهای رودررو نشان می‌دهد اوکلاهما کار بسیار آسانی در مقابل دالاس نخواهد داشت.

دالاس ماوریکس: به دنبال اعاده حیثیت در خانه

تیم دالاس ماوریکس اکنون در رده دوازدهم جدول کنفرانس غرب قرار دارد. این تیم در ۵ بازی گذشته خود، فقط ۱ برد کسب کرده و چهار بازی را باخته‌است. از همین رو پیش بینی لیگ بسکتبال NBA برای این تیم در این روزها به کاری آسان تبدیل شده‌است. آنها در آخرین بازیشان با نتیجه بسیار نزدیک ۱۱۴-۱۱۲ مقابل نیو اورلینز پلیکانز شکست خوردند تا این بازی سومین باخت پیاپی آنها باشد. در آن بازی، لوکا دونچیچ گارد راس این تیم توانست ۳۴ امتیاز، ۲ریباند و ۳ پاس منجر به گل داشته است که برای یک بازیکن در یک مسابقه آماری خارق العاده است اما با همه اینها نتوانست از شکست تیمش مقابل پلیکان‌ها جلوگیری کند. اگر بخواهیم نگاهی به آمارامتیازگیری این تیم در این فصل بیاندازیم، این تیم در این فصل میانگین آمار۱۱۱ امتیاز در هربازی را ثبت کرده که از این نظر در رده چهاردهم لیگ بسکتبال NBA جای گرفته‌است و همچنین  ۱۱۰.۳ امتیاز به حریف در هر بازی داده‌است که از این نظر در رده پانزدهم لیگ بسکتبال NBA قرار دارد. حال باید دید آیا دالاسی ها در خانه می‌ توانند از چهارمین باخت متوالیشان جلوگیری کنند یا خیر.

ترکیب احتمالی: هریسون بارنز، لوکا دونچیچ، دنیس اسمیت، دآندره جردن، وسلی متیوز

اوکلاهما سیتی تاندر: وستبروک و یاران فقط برد می‌خواهند

تیم اوکلاهما سیتی تاندر اکنون در شرایط خوبی به سر می ‌برد، آنها بازی قبلی خود را برده‌اند و در رده سوم جدول کنفرانس غرب قرار دارند. آنها در ۵ بازی گذشته خود ۳ بار برده اند و ۲ شکست نیز متحمل شده‌اند که آن دوباخت متوالی مقابل هیوستون راکتس و مینسوتا تیمبروولوز بوده‌است. شاید این دو باخت متوالی کار را برای پیش بینی لیگ بسکتبال NBA برای این تیم سخت کند. این تیم در دیدار آخرش مقابل فینیکس سانز بحران زده ۱۱۸-۱۰۲ به برتری رسید. در آن بازی در غیاب پل جرج، راسل وست بروک ستاره میدان بود و توانست ۴۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۸ پاس منجر به گل ثبت کند و باعث برد مقتدرانه تیمش شد. از نکات بارز تیم اوکلاهما در این فصل، آمار امتیاز دهی این تیم به حریف است. این تیم به طور میانگین ۱۰۵.۷ امتیاز به حریف در هربازی داده‌است که از این نظر در رده پنجم لیگ بسکتبال NBA  قرار دارد. همچنین آنها با میانگین ۱۰.۴ ربودن توپ در هر بازی، بهترین تیم بسکتبال NBA آمریکا از این نظر هستند.

ترکیب احتمالی: ترنس فرگوسن، راسل وستبروک، استیون آدامز، پل جرج، جرمی گرانت

پیش‌بینی مسابقه دالاس ماوریکس و اوکلاهما سیتی تاندر در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل