نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی جام ملت‌های آسیا : پیش بازی امارات متحده عربی-بحرین

پیش بینی جام ملت‌های آسیا

پیش بینی جام ملت‌های آسیا : بازی امارات متحده عربی-بحرین؛ و آغاز جام ملت‌های آسیا

دوباره تب و شوق فوتبال در آسیا به بالاترین حد خود رسیده و مهم‎ترین رقابت فوتبالی در قاره کهن، آغاز خواهد شد. در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، دو تیم امارات و بحرین به مصاف هم خواهند رفت. از تیم ملی امارات به عنوان میزبان این رقابت‌ها، انتظارات زیادی می‌رود. آن‌ها در گروهی که بحرین، هند و تایلند حضور دارند، شانس بسیار زیادی برای صعود به عنوان تیم اول دارند. شاگردان آلبرتو زاکرونیِ باتجربه، در پی تکرار موفقیت خود در جام قبلی خواهند بود؛ جایی که در استرالیا سوم شدند. با این حال پیش بینی جام ملت‌های آسیا نیاز به بررسی بیشتر بازی‌ها دارد که در ادامه بهتر به آن خواهیم پرداخت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

امارات متحد عربی: انتظارات از میزبان بالا است

تیم ۷۹ جدول رنکینگ فیفا، فردا در دیدار افتتاحیه باید به مصاف بحرین برود. امارات که با امیدهای زیادی پای به این مسابقات می‌گذارد، با تکیه بر علی مبخوت که ستاره تیم به حساب می‌آید، به دنبال درخششی دیگر در آسیاست. آن‌ها قبل از پای گذاشتن به این رقابت‌ها، به کویت و ونزوئلا باختند و برابر یمن هم پیروز شدند. این دو تیم در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ هم باهم بازی کردند که امارات ۲-۱ پیروز شده بود. در کل اگر نگاهی به آمار رویارویی دو تیم بیندازیم، امارات پیروز تمام بازی‌ها بوده و این، کار را برای علاقه‌مندان به پیش بینی جام ملت‌های آسیا راحت می‌کند.

بحرین: همیشه امکان شگفتی سازی وجود دارد

قرمزها با هدایت میروسلاو سوکوپ، پای به مسابقات جام ملت‎های آسیا می‌گذارند. تنها تیمی که انتظار می‌رود بتواند امارات را برای صدرنشینی تحت فشار بگذارد، همین بحرین است. آن‌ها در راه صعود به جام ملت‌ها، نمایش‌های خوبی داشتند و بازی‌های ملی خوبی انجام دادند که نشان از انسجام‌شان دارد. بحرین در سه بازی دوستانه که برگزار کرد،۱۰ گل به ثمر رساند و هیچ گلی دریافت نکرد تا ارزش‌های کار سوکوپ در فاز دفاعی کاملا مشخص شود. عبدالله یوسف هلال، ستاره این تیم به شمار می‌رود. او با پیوستن به تیمی اروپایی، به اولین بحرینی تبدیل شد که به این مهم دست می‌یابد. قطعا او امید اصلی قرمزها در راه رسیدن به گلزنی خواهد بود. اگر تاریخچه دیدار این دو تیم و فرم کنونی را در اولویت قرار دهیم، سرنخ‌هایی خوبی برای پیش بینی جام ملت‌های آسیا و این دیدار، به دست خواهیم آورد.

تاریخ بازی: شنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷-۵ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت ایران

ورزشگاه: شیخ بن زاید، ابوظبی

گیش‌بینی مسابقات جام ملت‌های آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل