نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی جام حذفی فرانسه ؛ پیش‌بازی بروژ فوت- لیون

پیش بینی جام حذفی فرانسه

پیش بینی جام حذفی فرانسه ؛ پیش‌بازی بروژ فوت- لیون

در ادامه مرحله یک سی و دوم نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه از ساعت ۲۳:۲۵ شنبه ۱۵ دی‌ماه تیم فوتبال بروژ فوت میزبان تیم فوتبال لیون خواهد بود. پیش بینی جام حذفی فرانسه بازی بروژ فوت- لیون، با توجه به جایگاه دو تیم و هم‌‌چنین نتایج اخیر آن‌ها می‌تواند یکی از داغ‌ترین پیش‌بینی‌های روز باشد. دو تیم اولین دیدار خود را در این رقابت‌ها برگزار خواهند کرد. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که تیم فوتبال بروژ فوت در آخرین دیدار خود در رقابت‌های نشنال ۳ (NATIONAL 3) با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال مونتر گیز را شکست داد. در سوی دیگر تیم فوتبال لیون نیز در آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ یک فرانسه در مقابل تیم فوتبال مون‌پلیه به تساوی دست یافت. تیم فوتبال بروژ فوت تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی نشده است. در حالی که تیم فوتبال لیون با پنج قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش می‌کند به ششمین قهرمانی خود دست پیدا کند.

دو تیم برای اولین بار در تاریخ خود مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بروژ فوت؛ شگفتی یا تحقیر؟

تیم فوتبال بروژ فوت با کسب ۳۰ امتیاز از ۱۲ بازی خود در رقابت‌های نشنال ۳ فرانسه مقتدرانه صدر جدول را به‌خود اختصاص داده است. آن‌ها در ۱۲ بازی انجام داده در این رقابت‌ها ۱۰ برد و دو باخت به‌دست آوردند. ۳۳ گل زده در مقابل ۱۰ گل خورده آن‌ها را تبدیل به خطرناک‌ترین تیم این رقابت‌ها کرده است. تیم فوتبال بروژ فوت در رقابت‌های جام حذفی فرانسه نه‌تنها تاکنون عنوانی کسب نکرده بلکه به مراحل بالاتر نیز نتوانسته صعود کند. بروژ در اولین گام خود در رقابت‌های جام حذفی مقابل یکی از قطب‌های قدرتمند فوتبال فرانسه قرار می‌گیرد. آن‌ها می‌توانند در صورت حذف تیم لیون اولین شگفتی‌ساز این رقابت‌ها نام بگیرند.

کیتا با ۱۴ گل زده و نگسون با ۵ گل زده بهترین گلزنان تیم بروژ فوت هستند.

لیون؛ اولین قدم در راه قهرمانی

تیم فوتبال لیون با کسب ۳۳ امتیاز از ۱۸ بازی جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ یک فرانسه را به‌خود اختصاص داده است. لیون در این فصل از رقابت‌های لیگ یک رقابت تنگاتنگی با تیم‌های لیل و مون‌پلیه برای کسب عنوان نایب قهرمانی و همچنین کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. تیم فوتبال لیون پس از قهرمانی جام حذفی در سال ۱۲-۲۰۱۱ تاکنون موفق به بالا بردن این جام نشده است. تیم فوتبال لیون در رقابت‌های جام حذفی فرانسه در فصل گذشته موفق نشد حتی به جمع ۸ تیم برتر صعود کند. این تیم در این فصل با علم به‌این‌که نمی‌تواند برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ یک با تیم فوق کهکشانی پاریسن‌ژرمن رقابت کند، عزم خود را برای بالا بردن یکی از دو جام معتبر فرانسه جذب کرده است. آن‌ها در ایستگاه اول باید تیم ضعیف بروژ فوت را از پیش رو بردارند. برونو ژنسیو، مربی تیم فوتبال لیون در این دیدار تلاش خواهد کرد برای کسب قهرمانی با حذف تیم بروژ فوت منتظر رقیبان دیگر باشد.

آئورا، ممفیس دیپای و برتراند ترائوره بهترین گلزنان لیون هستند.

 بازی بروژ فوت- لیون ، پیش بینی جام حذفی فرانسه

با توجه به جایگاه دو تیم در فوتبال فرانسه و نتایج دو تیم در هفته‌های اخیر، گزینه برد تیم فوتبال لیون می‌تواند یکی از مطمئن‌‌ترین گز‌ینه‌ها برای علاقمندان به پیش بینی جام حذفی فرانسه باشد.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل