نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس دبی ؛ مارین چیلیچ – گائل مونفیلز

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی از روز سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۷ با حضور تنیسورهای رنک بالا مهیج‌تر دنبال خواهد شد. در یکی از مهمترین مبارزات دور یک سی و دومُ از ساعت ۱۸:۳۰ مارین چیلیچ به مصاف گائل مونفیلز می‌رود. چیلیچ و مونفیلز پیش از این سه بار با هم روبرو شده‌اند که هر سه بار مونفیلز برنده بوده است. چیلیچ در ۲ ماه گذشته در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده و به دنبال بازگشت به روزهای اوج است. مونفیلز هم با آمادگی و روحیه‌ای عالی به دبی آمده است. او در آخرین تورنمنت خود، هفته‌ی گذشته با شکست دادن استن واورینکا در فینال مسابقات روتردام قهرمان شد. مسابقات دبی در تور جهانی ارزش ۵۰۰ دارد و جایزه‌ی نقدی خوبی هم در انتظار تنیسورها خواهد بود. همه‌ی این عوامل به کیفیت این مسابقات خواهد افزود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی ؛ مارین چیلیچ و تلاش برای بازگشتی شکوهمند به عرصه قهرمانی

پروفایل چیلیچ :

سن: ۹ / قد: ۱۷۸ سانتیمتر / وزن: ۶۸ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۲ سال / رنکینگ جهانی: ۱۰ / ملیت: کرواسی

مارین چیلیچ در ساله‌ای اخیر بسیار موفق بوده، اما در دیدارهای اخیرش کمی دچار افت شده است. او به دلیل دستاورد کلی‌اش در رتبه‌ی دهم رنکینگ جهانی است و بالاترین رکوردش رتبه‌ی سوم در سال ۲۰۱۸ بوده است. چیلیچ در ۱۰ بازی اخیرش ۶ برد و ۴ شکست داشته است. تنیسور کروات سابقه ۱۸ قهرمانی در مسابقات فردی تور جهانی را دارد و ضمن فتح اوپن آمریکا در سال ۲۰۱۴، در مسابقات اوپن استرالیا و ویمبلدون نایب قهرمان شده است. نقطه‌ی تاریک دوران ورزش چیلیچ، مثبت شدن تست دوپینگش در مسابقات ویمبلدون سال ۲۰۱۳ بود که به محرومیت ۹ ماهه‌اش منجر شد.  نقطه‌ی قوت در سبک بازی چیلیچ، سرویس‌های قدرتمند و سریعش است. چیلیچ با کسب بیش از 26 میلیون دلار جایزه نقدی، از این نظر در رتبه‌ی دهم تاریخ تنیس قرار دارد.

پیش بینی تنیس دبی

گائل مونفیلز و تلاش برای کسب دومین قهرمانی متوالی

پروفایل مونفیلز :

سن: ۳۲ / قد: ۹۳ سانتیمتر / وزن: ۷۸ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۵ سال / رنکینگ جهانی : ۲۳ / ملیت: فرانسوی

گائل مونفیلز با آمادگی کامل به مسابقات دبی آمده است. او پیش از این مسابقات در تورنمنت روتردام قهرمان شد و پیش از آن در اوپن بلغارستان به نیمه نهایی رسید. مونفیلز در ۱۰ بازی اخیرش ۸ برد و ۲ شکست داشته است. تنیسور فرانسوی در سال ۲۰۱۶ به رتبه‌ی ششم رنکینگ هم رسید، اما عدم موفقیت چشمگیر در سه سال گذشته باعث شد تا به رده‌ی ۳ سقوط کند. مونفیلز سابقه قهرمانی در دو گرند اسلم ( اوپن فرانسه و اوپن آمریکا) را دارد. ۶  قهرمانی دوبل و ۲۰ قهرمانی فردی در تور جهانی از دیگر دستاوردهای اوست. نقطه‌ی قوت در سبک بازی مونفیلز شناخت موقعیتش در زمین و شجاعتش در زدن ضربات دشوار است. مونفیلز به سرعت از دفاع به حمله روی می‌آورد و سرعت ضربه فورهند او تا ۱۹۰ کیلومتر و سرعت ضربه سرویس‌اش به ۲۳۰ کیلومتر در ساعت هم رسیده است.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دبی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل