نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی تنیس دبی ؛ کی نیشیکوری – بنوا پق

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی با شروع دو یک سی و دوم و حضور تنیسورهای رنک بالا هیجان بیشتری می‌گیرد. در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این دور، سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ از ساعت۱۵:۳۰ به وقت تهران کی نیشکوری از ژاپن برابر بنوا پق از فرانسه قرار می‌گیرد. نیشیکوری جزو ۶ تنیسور برتر رنکینگ جهانی است و می‌خواهد شروعی قدرتمند در این مسابقات داشته باشید. پق هم که از ابتدای سال ۲۰۱۹ اصلا موفق نبوده، حالا امیدوار است در این مسابقات شایستگی‌های خود را اثبات کند. دو تنیسور پیش از این ۷ بار با هم بازی کرده‌اند که سهم نیشیکوری ۵ برد و سهم پق ۲ برد بوده است. این دو در سال ۲۰۱۸ در اوپن توکیو و رولان گاروس به مصاف هم رفتند و هر دو بار تنیسور ژاپنی برنده شد. مسابقات دبی با ارزش ۵۰۰ در تور جهانی و جایزه نقدی ارزشمند، انگیزه‌ی خوبی برای تنیسورها ایجاد می‌کند و مطمئنا علاقه‌مندان تنیس شاهد درخشش بهترین‌ها خواهند بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی ؛ کی نیشیکوری و امید به کسب اولین قهرمانی سال

پروفایل نیشیکوری :

سن: ۲۹ / قد: ۱۷۸ سانتیمتر / وزن: ۶۸ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۲ سال / رنکینگ جهانی : ۶ / ملیت: ژاپنی

کی نیشیکوری با روحیه‌ای مناسب پا به این مسابقات گذاشته است. او در تورنمنت قبلی‌اش موفق شد تا نیمه نهایی اوپن روتردام صعود کند. هر چند در نهایت مغلوب واورینکا شد و به فینال نرسید. نیشیکوری در ۱۰ بازی اخیرش ۸ برد و ۲ باخت داشته است. آخرین قهرمانی او به مسابقات بریسبان در استرالیا بر می‌گردد که در روز آخر سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد. نیشیکوری با اختلاف نزدیک نسبت به کوین آندرسونُ در رده‌ی ششم رنکینگ قرار دارد و با قهرمانی در این مسابقات می‌تواند به جمع ۵ تنیسور برتر جهان برگردد. او چهار سال پیش تا رتبه‌ی چهارم هم بالا رفت که بهترین رکورد تاریخ تنیس ژاپن و آسیا محسوب می‌شود. نیشیکوری در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو هم شرکت کرد و با شکست دادن رافائل نادال به مدال برنز رسید. نقطه قوت نیشیکوری ضربات سریعش به دو گوشه‌ی زمین است. او موفق شده ۱۱ عنوان فردی در مسابقات تور جهانی بدست آورد.

پیش بینی تنیس دبی

بنوا پق و انگیزه‌ی خلق شگفتی

پروفایل پق :

سن: ۲۹ / قد: ۱۹۶ سانتیمتر / وزن: ۸۰ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۲ سال / رنکینگ جهانی : ۶۵ / ملیت: فرانسوی

بنوا پق در بدترین شرایط ممکن پا به دیدار با نیشیکوری خواهد گذاشت. او در ۱۰ بازی اخیرش ۴ برد و ۶ شکست داشته است. با توجه به مدت طولانی فعالیت پق در تنیس حرفه‌ای، دستاوردهای او بسیار اندک است. پق در سال ۲۰۱۵ اولین و آخرین قهرمانی‌اش را بدست آورد و تا رتبه‌ی ۱۸ رنکینگ جهانی بالا رفت، اما در سه سال گذشته توفیقی نداشته است. تنیسور فرانسوی می‌خواهد با پیروزی برابر نیشیکوری نام خود را سر زبان‌ها بیاندازد. او چهار بار در مسابقات تور جهانی نایب قهرمان شده است. نقطه‌ی قوت او در زدن بک‌هندهای سریع و قدرتمند با هر دو دست بوده و بزرگترین نقطه‌ ضعفش عدم استمرار در عملکرد مناسب است.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دبی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل