نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ مینه سوتا تیمبروولوز – پورتلند بلیزرز

پیش بینی بسکتبال NBA پورتلند بلیزرز

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۴:۳۰ سه‌شنبه ۱۳ فروردین ماه، تیم مینه سوتا تیمبروولوز در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی تارگت سنتر میزبان پورتلند بلیزرز خواهد بود. با توجه به نتایجی که اخیرا به‌دست آمده پیش بینی بسکتبال NBA کار پیچیده‌ای به‌نظر می‌رسد. تیم مینه سوتا تیمبروولوز در این فصل هرگز نتوانست تیم شایسته‌ی فصل قبل باشد و عدم صعودش به پلی‌آف قطعی شده است. پورتلند بلیزرز هم با فقدان دو تا از بهترین بازیکنان خود دست‌وپنجه نرم می‌کند و باید دید با این بحران چگونه سر خواهد کرد. مینه سوتا در آخرین بازی خود در خانه مقابل فیلادلفیا شکست خورد و پورتلند بلیزرز هم بعد از ۶ پیروزی پیاپی مقابل دیترویت پیستونز شکست خورد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

مینه سوتا تیمبروولوز؛ سال قبل یک اتفاق بود

مینه سوتا تیمبروولوز ۵۷٪ برد سال قبل را این فصل به ۴۴٪ کاهش داده و با ۳۴ برد و ۴۲ باخت در رده‌ی ۱۰ کنفرانس غرب قرار دارد و عدم حضورش در پلی‌آف قطعی شده است. این تیم با آخرین سهمیه‌ی پلی‌آف ۱۰ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. پاشنه‌ی آشیل این تیم، ترکیب عجیب و غریب آن و البته بدشانسی در زمینه‌ی مصدومیت بازیکنان بوده است. شاید گرگ‌ها تنها تیمی باشند که امتیازآورترین بازیکن آنان، یک بازیکن سنتر باشد (کارل آنتونی تاونز با متوسط ۲۵ امتیاز و ۱۲ ریباند ولی تنها ۳ پاس گل). انتقال جیمی باتلر به فیلادلفیا رمق تیم را کشید و دو پوینت گارد اصلی آن هم مصدوم هستند (دریک رز و جف تیگو). اسمال فوروارد اصلی تیم یعنی اندرو ویگینز تنها متوسط ۱۷ امتیاز را رقم رده است. مصدومیت تاج گیبسون، پاور فوروارد مینه سوتا هم یک لطمه‌ی دیگر به این تیم بود. همه‌ی اینها باعث شده این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود متحمل ۷ شکست شود و مقابل یوتا جاز و دنور و حتی شارلوت تن به شکست دهند (ولی در عین تعجب گلدن استیت را شکست دادند). این تیم در بازی‌های خانگی این فصل خود ۲۴ برد و ۱۳ باخت داشته است.

پورتلند بلیزرز؛ سعی در حفظ روحیه و قدرت

پورتلند بلیزرز این فصل تیم قابل اعتمادی نشان داده و شاید بتوان آن را فیلادلفیای کنفرانس غرب دانست که با بازیکنانی که ستاره نیستند (جز دیمین لیلارد که آن هم دست‌پرورده‌ی خود پورتلند است) توانسته به چنین جایگاهی برسد. بلیزرز با ۴۸ برد و ۲۸ باخت و آمار ۶۳٪ برد به همراه هیوستون راکتس دایما میان رتبه‌های ۳ و ۴ کنفرانس غرب در نوسان است. این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود ۸ برد داشته (معمولا مقابل تیم‌های نه‌چندان قدرتمندی مثل آتلانتا هاوکس و دالاس ماوریکس و بروکلین نتس) و تقریبا یک ماه است که مقابل هیچ تیم قدرتمندی پیروز نشده است (به‌جز  پیسرز که در بدترین فرم قرار دارد). به هرحال همین آمار برد مقابل تیم‌های نه‌چندان قدرتمند دل پورتلندی‌ها را برای برد مینه سوتا گرم می‌کند. مصدومیت یوسف نورکیچ سنتر تیم ضایعه‌ی بزرگی برای بلیزرز بود ولی احتمال زیادی وجود دارد که انس کانتر جای او را پر کند. احتمالا سی‌جی مک‌کالوم به این بازی هم نخواهد رسید. گرچه دیمین لیلارد هم در غیاب این دو بازیکن درخشندگی چندانی نداشته ولی قطعا آنان برای برد به تارگت سنتر می‌روند. بلیزرز خارج از خانه آمار ۱۹ برد و ۱۹ باخت را برجای گذاشته است.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA برای برد پورتلند شانسی کمی بالاتر از مینه سوتا قایل است ولی نباید فراموش کرد که بازی در خانه‌ی حریف است. در ۱۰ بازی اخیر بین دو تیم، تیم میزبان برنده‌ی بازی بوده است. برای مشاهده‌ی برخی نکات بازی به این لینک مراجعه کنید.

پیش بینی بسکتبال NBA در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل