نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی دنور ناگتس و دالاس موریکس

پیش بینی بسکتبال NBA

دنور ناگتس و دالاس موریکس از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه پپسی سنتر (ورزشگاه خانگی دنور ناگتس ) بامداد جمعه ساعت ۶:۰۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های دوم و چهاردهم جدول کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۴ برد برای دنور ناگتس  و ۲ برد را برای دالاس موریکس در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این مسابقه، از مناسب‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال در سایت بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ دنور ناگتس: باز هم شاهد درخشش زوج مورای و جوکیچ خواهیم بود؟؟

تیم دنور ناگتس اکنون در رده دوم جدول کنفرانس غرب لیگ بسکتبال NBA قرار دارد و فصلی فوق‌العاده را سپری می‌کند. این تیم نشان داده که می‌تواند از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ بسکتبال NBA باشد. همچنین این تیم از جذاب‌ترین تیم‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA بوده است و بازی‌های زیبایی را تا بدینجا به نمایش گذاشته‌اند. آنها پس از شکست با نتیجه ۱۲۲-۱۰۵ مقابل گلدن استیت واریرز، توانستند در خانه پیروزی شکوهمندانه‌ای را با نتیجه ۱۳۳-۱۰۷در مقابل مینسوتا تیمبروولوز بدست بیاورند. در این بازی جمال مورای و نیکولا جوکیچ ستاره‌های میدان بودند و توانستند ۴۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۸ پاس منجر به امتیاز ثبت کنند و سبب پیروزی تیمشان شوند. دنور ناگتس در ۶ بازی اخیر خود عملکرد مناسبی نداشته و در ۴ مسابقه شکست خورده که این نشان می‌دهد شاید کمی این تیم در مقابل دالاس موریکس به مشکل بخورد و همین پیش بینی بسکتبال NBA برای این مسابقه را دشوار می‌سازد.

ترکیب احتمالی: نیکولا جوکیچ، ویل بارتون، جمال مورای، گری هریس، پل میلساپ

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ دالاس موریکس: هفتمین شکست پیاپی در پپسی سنتر؟

تیم دالاس موریکس اکنون در رده چهاردهم جدول کنفرانس غرب بسکتبال  NBA قرار دارد و شانسی برای صعود به پلی آف این فصل لیگ بسکتبال NBA ندارند. آنها ۶ بازی پیاپی است که در لیگ بسکتبال NBA  متحمل شکست می‌شوند که این شانس را برای پیروزی دنور ناگتس رادر پیش بینی بسکتبال NBA بیشتر می‌کند. در آخرین بازیشان آنها در خانه خود بازی را  مقابل سن آنتونیو اسپرز با نتیجه ۱۱۲-۱۰۵ واگذار کردند تا مشکلات این تیم بیشتر شود. در این بازی یالن برانسون ستاره دالاس بود و توانست۳۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به امتیاز ثبت کند و نکته عجیب این بازی شب کم فروغ لوکا دانچیچ بود که تا بدین جا یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ بسکتبال NBA بوده‌است. باید دالاسی ها موفق می‌شوند در دنور از هفتمین باخت متوالیشان در مقابل یکی از قویترین تیم های امسال بسکتبال NBA جلوگیری کنند یا خیر.

ترکیب احتمالی: یالن برانسون، لوکا دانچیچ، تیم هاردوی، دوریان فینی اسمیت، دوایت پاول

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل