نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ ساکرامنتو کینگز – بوستون سلتیکس

پیش بینی بسکتبال NBA بوستون

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۶:۳۰ پنجشنبه ۱۶ اسفند ماه، تیم ساکرامنتو کینگز در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی گلدن وان سنتر میزبان بوستون سلتیکس خواهد بود. وضعیت دو تیم در جدول و همچنین فرم آنها، پیش بینی بسکتبال NBA را پیچیده می‌کند. تیم ساکرامنتو کینگز با آخرین سهمیه‌ی پلی‌آف کنفرانس غرب به‌قدر ۴ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد ولی نتایج اخیر این تیم چشم‌انداز روشنی را نشان نمی‌دهد. پادشاهان پس از ۳ باخت پیاپی بالاخره توانستند مقابل نیویورک نیکس به پیروزی برسند و امیدهای خود را زنده نگه دارند. بوستون سلتیکس هم گرچه به‌احتمال زیاد در پلی‌آف کنفرانس شرق حضور خواهد داشت ولی در هفته‌های اخیر دچار افت شدیدی شده و بازی آخر خود را به هیوستون راکتس واگذار کرد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

ساکرامنتو کینگز؛ استمرار سال‌های بد

شاید تعجب کنید ولی ساکرامنتو کینگز از سال ۲۰۰۶ هرگز رنگ پلی‌آف را به خود ندیده است. این تیم از سال ۲۰۰۷ هرگز بالاتر از ۴۶٪ برد به‌دست نیاورده ولی امسال تا اینجای کار با ۵۱٪ برد بیش از هر وقت دیگری به پلی‌آف نزدیک است. کینگز با ۳۲ برد و ۳۱ باخت در رده‌ی ۹ کنفرانس غرب قرار دارد و با سن آنتونیو اسپرز که آن هم حال و روز خوبی ندارد به‌قدر ۴ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. ساکرامنتو در ۱۰ بازی اخیر خود ۴ برد و ۶ باخت ثبت کرده و همین امر نگرانی‌ها از عدم صعود به پلی‌آف را افزایش داده است. پادشاهان هرقدر در حمله شبیه پادشاه عمل می‌کنند (رتبه‌ی ۹ لیگ) در دفاع حال و روز خوشی ندارند (رتبه‌ی ۲۷ لیگ). بهترین بازیکنان این تیم بادی هیلد و ویلی کائولی اشتاین هستند که به‌طور متوسط در مجموع کمتر از ۴۰ امتیاز کسب می‌کنند. اضافه شدن هریسون بارنز هم دوای درد ساکرامنتو کینگز نشده و تنها کمی وضع دفاع این تیم را بهتر کرده است. ساکرامنتو کینگز در خانه ۲۰ برد و ۱۳ باخت ثبت کرده است و ضمنا مصدوم مهمی ندارد.

بوستون سلتیکس؛ یک‌جای کار می‌لنگد

بوستون سلتیکس که در چند فصل اخیر با سرمربی خود، برد استیونس در کنفرانس شرق آقایی می‌کرده این فصل و بخصوص در ماه جاری دچار افت جدی شده است. این تیم هم‌اکنون با ۳۸ برد و ۲۶ باخت و آمار ۶۰٪ برد در رده‌ی ۵ کنفرانس شرق ایستاده ولی انتظارات از این تیم بیش از اینهاست. در ۱۰ بازی اخیر، بوستون ضعیف‌ترین تیم کنفرانس خود بوده و ۳ برد و ۷ باخت ثبت کرده و اکنون هر تیمی می‌تواند امیدوار به شکست آنان باشد. سلتیکس در بازی‌های اخیر حتی به شیکاگو بولز و لوس‌آنجلس لیکرز بی‌رمق هم باخته است. کایری ایروینگ همچنان ستاره‌ی تیم است و در روزهای ضعف سلتیکس هم خوب پرتاب می‌کند و ریباند می‌کند. در کنار او جیسون تیتوم و آل هارفورد قرار دارند که در روزهای اوج به هیچ تیمی رحم نمی‌کردند. بوستون سلتیکس در این بازی مصدومی ندارد و می‌تواند از این بازی به روزهای بد خود پایان دهد. این تیم در بازی‌های خارج از خانه ۱۴ برد و ۱۶ باخت را برجای گذارده که آمار چندان مناسبی نیست.

پیش بینی بسکتبال NBA

ساکرامنتو و بوستون در شرایط افت قرار دارند و همین مطلب پیش بینی بسکتبال NBA را سخت می‌کند. ۲ بازی آخر بین دو تیم را بوستون برده و از ۶ بازی اخیر دو تیم، کینگز تنها ۱ مرتبه موفق به پیروزی شده است. برای بررسی برخی از نکات بازی به این لینک مراجعه کنید.

*آمار مربوط به بوستون سلتیکس صرف‌نظر از بازی این تیم با گلدن استیت واریرز است. این بازی پس از پایان نگارش این مطلب آغاز خواهد شد.

پیش بینی بسکتبال NBA در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل