نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار میلواکی باکس و نیویورک نیکس

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ آیا باز هم گوزن‌ها از روی نیویورکی رد می‌شوند؟

میلواکی باکس و نیویورک نیکس از سری رقابت‌های بسکتبال NBA در ورزشگاه فیسرو فروم آرنا (ورزشگاه خانگی میلواکی باکس ) بامداد جمعه ساعت ۴:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های دوم و چهاردهم جدول کنفرانس شرق خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۵ برد برای میلواکی باکس و ۱ برد برای نیویورک نیکس را در پی داشته است. با توجه به نتیجه بازی چند روز پیش این دو تیم در نیویورک شاید این بازی‌ای نسبتا راحت برای پیش بینی بسکتبال NBA باشد. این دو تیم باید در عرض سه روز دو بار به مصاف هم بروند که در دیدار اول میلواکی باکس توانست ۱۰۹-۹۵ حریف را در نیویورک شکست دهد.

میلواکی باکس: گوزن‌های توقف ناپذیر

تیم میلواکی باکس امسال از قدرتمندترین تیم‌های بسکتبال NBA محسوب می‌شود. این تیم با عملکرد فوق‌العاده یانیس آنتتوکونمپو اکنون در رده دوم جدول کنفرانس شرق قراردارد. این بازیکن در آخرین دیدارش مقابل نیویورک نیکس توانست عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و با ۳۰ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۳ پاس گل باعث پیروزی تیمش در این دیدار شود. این تیم در امتیازگیری در این فصل بسیار عالی ظاهر شده و توانسته آمار میانگین ۱۱۶.۶ امتیاز در هربازی را در این فصل ثبت کند که از این نظربهترین تیم بسکتبال NBA هستند. همچنین از دیگر آمارهای فوق العاده این تیم، میانگین ۴۹.۹ ریباند درهربازی در این فصل است که باز هم از این نظر در رده اول لیگ بسکتبال NBA  قرار دارند. برای پیش بینی بسکتبال NBA شاید این بازی، از آسان‌ترین بازی‌ برای پیش بینی باشد. حال باید دید میلواکی همانند بازی اول می تواند از سد نیویورک نیکس رد بشود یا خیر.

ترکیب احتمالی: یانیس آنتتوکونمپو، بروک لوپز، کریس میدلتون، اریک بلدسو، مالکوم بروگدون

نیویورک نیکس: نیویورکی ها بردن را فراموش کرده‌اند

تیم نیویورک نیکس برخلاف حریف خود یعنی میلواکی باکس،  شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. این تیم اکنون در رده چهاردهم کنفرانس شرق قرار دارد و فقط کلیولند کاوالیرز، تیمی که فقدان لبران جیمز را حس می‌کند‌ در جدول پایین‌تر از آنها قرار دارد. میلواکی باکس در پنج مسابقه قبلی خود همه بازی‌ها را باخته‌است که آخرین آنها، شکست مقابل میلواکی باکس در خانه بوده‌است. بازیکنان این تیم نیز از نظر فردی عملکرد قابل‌توجهی را نداشته‌اند، بهترین بازیکن این تیم در این فصل تیم هاردوی بوده‌است که آمار میانگین ۲۰.۸ امتیاز، ۳.۴ ریباند و ۳ پاس گل در هر بازی ثبت کرده‌است که برای بهترین بازیکن یک تیم آمار خوبی نمی‌باشد. اوضاع این تیم در این روز‌ها خوب به نظر نمی‌رسد و حتی شایعات فروش این باشگاه نیز به گوش می‌رسد. همه این نکته‌ها شاید این بازی را برای پیش بینی بسکتبال NBA آسان کند. اکنون باید دید که آیا نیویورکی‌ها می‌توانند در خانه میلواکی شگفتی بیافرینند یا خیر.

ترکیب احتمالی: امانوئل مودای، تیم هاردوی، کوین ناکس، نوح ونله، میشل رابینسون

پیش‌بینی مسابقه میلواکی باکس و نیویورک نیکس در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل