نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی : پیش بازی دیدار پورتلند و گلدن استیت

پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ دومین بازی پیاپی مقابل ‌هم این بار در پورتلند

پورتلند تریل بلیزرز و گلدن استیت واریرز از سری رقابت‌های بسکتبال NBA در ورزشگاه مدا سنتر (ورزشگاه خانگی پورتلند تریل بلیزرز ) بامداد یکشنبه ساعت ۶:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. با توجه به نتیجه بازی چند روز پیش این دوتیم در کالیفرنیا شاید این بازی‌ای نسبتا سخت برای پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی باشد. این بازی رقابت بین تیم‌های ششم و دوم جدول کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۳ برد برای پورتلند تریل بلیزرز و ۳ برد برای گلدن استیت واریرز را در پی داشته است. این دو تیم باید در عرض سه روز دو بار به مصاف هم بروند که در دیدار اول پورتلند توانست ۱۰۹-۱۱۰ در خانه حریف پیروز شود.

پورتلند تریل بلیزرز: به دنبال دومین برد پیاپی مقابل مدافع عنوان قهرمانی

تیم پورتلند تریل بلیزرز امسال فصلی پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند، این تیم فصل را خیلی عالی شروع کرد اما به مرور زمان نتایج این تیم شکلی نزولی به خود گرفت اما در این مقطع فصل آنها وضع خوبی را سپری می‌کنند و در رده ششم جدول کنفرانس غرب قرار دارند و از شانس‌های اصلی صعود به مرحله پلی آف لیگ بسکتبال NBA هستند. آنها از حضور یکی از بهترین بازیکنان لیگ بهره می‌برند و آن کسی نیست جز دیمین لیارد. لیارد در این فصل توانسته میانگین آمار ۲۶.۷ امتیاز، ۴.۷ ریباند و ۵.۸ پاس گل در هربازی را ثبت کند و رهبر این تیم در فصل جاری شود. اما قهرمان بازی قبلی مقابل گلدن استیت، یوسف نورکیچ بوسنیایی بود که توانست به تنهایی۲۷ امتیاز، ۱۲ ریباند و۴ پاس گل در این بازی ثبت کند و سبب پیروزی تیمش مقابل تیم مدافع عنوان قهرمانی بسکتبال NBA شود. در پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی برای این بازی شاید شانس جنگجویان برای پیروزی بیشتر باشد اما برد پورتلند در بازی آخر نشان داد هر چیزی در بسکتبال می ‌تواند روی دهد.

ترکیب احتمالی: الفاروق امینو، مائوریس هارکلس، دیمین لیارد، مک‌کالوم، یوسف نورکیچ

گلدن استیت واربرز: جنگجویان برای انتقام گیری می‌آیند

تیم گلدن استیت واریرز در این فصل ثبات همیشگی خود را در این چند فصل گذشته ندارد. شاگردان استیو کر در دو بازی اخیرشان طعم برد را نچشیده‌اند که این برای تیمی همچون گلدن استیت عجیب است. گلدن استیت در جدول کنفرانس غرب جایگاه خوبی دارد و پایین تر از دنور ناگت شگفتی ساز این فصل، در رده دوم قرار دارند. فاصله کم با صدر جدول و همچنین باخت دو روز پیش گلدن استیت مقابل پورتلند  باعث می‌شود استفن کری و یاران با انگیزه ای دوچندان وارد میدان این مسابقه شوند. از همین رو در پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی برای این بازی گلدن استیت واریرز شانس بیشتری نسبت به حریف برای پیروز شدن دارد. در بازی گذشته مقابل پورتلند استفن کری توانست ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس گل ثبت کند اما همه این ها برای پیروز شدن آنها کافی نبود. بهترین بازیکن جنگجویان تا بدین جای کار کوین دورانت با میانگین آمار ۲۸.۷ امتیاز، ۷.۸ ریباند و ۶.۳ پاس گل در هربازی بوده است که آمار خارق العاده‌ای برای یک بازیکن محسوب می‌شود. همچنین این تیم از بهترین تیم ها در بخش امتیازگیری با میانگین آمار ۱۱۵.۴ امتیاز در هربازی بوده‌است که برای تیمی با همچین ستاره‌هایی چیزی عادی محسوب می‌شود. مطمئنا جنگجویان برای یک چیز وارد این مسابقه می‌شوند و آن چیزی نیست جز انتقام!

ترکیب احتمالی: استفن کری، کوین دورانت، دریموند گرین، دیمین جونز، کلی تامپستون

پیش‌بینی مسابقات پورتلند و گلدن استیت در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل