نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA؛ نبرد مدعیان؛ تی‌دی‌گاردن مهمان جنگجویان!

پیش بینی بسکتبال

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های بوستون سلتیکس و گلدن استیت وریرز به مصاف هم می‌روند. دو تیم در این دیدار از کنفرانس‌های متفاوت برابر هم قرار می‌گیرند. بوستون با ۳۰ پیروزی و ۱۸ شکست در جایگاه پنجم جدول رده‌بندیِ کنفرانس شرق قرار دارد و در مقابل، گلدن استیت ۳۴ پیروزی و ۱۴ شکست دارد و تیمِ اول کنفرانس غرب به حساب می‌آید. با توجه به وضعیت دو تیم و مصاف‌های همیشه مهم آنها با هم، پیش بینی بسکتبال در مورد این دیدار موضوعی سخت و جذاب است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بوستون سلتیکس: پر افتخارترین تیمِ لیگ، همیشه مدعی است

بوستون سلتیکس در حالی میزبان گلدن استیت است که در آخرین دیدار خود موفق به شکست کلیولند کاوالیرز شده است. سبزپوشانِ ماساچوست در ۵ بازی گذشته‌ی خود پیروز از زمین مسابقه خارج شده‌اند و نمی‌خواهند روند بردهای پی در پی‌شان در تی دی گاردن قطع شود. کایری اروینگ در بازی‌های اخیر تیمش نقش اصلی را ایفا کرده است و به فرم درخشانی که همه از او انتظارش را داشته‌اند، بازگشته است. بدون شک رویارویی این بازیکن با استفن کری، فوق‌ستاره‌ی گلدن استیت یکی از زیباترین اتفاقات بسکتبال را رقم می‌زند و همه آماده‌ی مصاف دوباره‌ی این دو ستاره با هم هستند. نکته‌ای که در مورد بوستون سلتیکس بسیار در ذوق می‌زند، جایگاه کنونی آنها در جدول رده‌بندی است. سلتیکس پر افتخارترین تیم لیگ با ۱۸ قهرمانی است و با حضور ستارگانی چون گوردون هیوارد، جیلن براون، آل هورفورد و جیسون تیتم انتظار می‌رود آنها تیم اول کنفرانس باشند، اما اکنون جایگاه پنجم در اختیار سلتیکس است و باید دید در ادامه فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

گلدن استیت وریرز: مدافع عنوان قهرمانی، پا پس نمی‌کشد

گلدن استیت وریرز در بازی گذشته‌ی خود برابر واشنگتن ویزاردز پیروز شد. جنگجویانِ اوکلند در این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند. به ترکیب گلدن استیت در این فصل دمارکوس کازینز اضافه شده است. بازیکن پست سنتری که تمام مشکلات تیم استیو کر در این پست را برطرف کرده است. با حضور کازینز، ترکیب گلدن استیت دیگر هیچ نقطه ضعفی ندارد و رویارویی با این تیم، سخت‌ترین کار برای تیم‌های حاضر در لیگ است. با حضور کوین دورانت و استفن کری در ترکیب گلدن استیت وریرز، انتخاب بهترین بازیکن این تیم کار بسیار مشکلی است، نکته اصلی جایی است که متوجه می‌شویم این دو نفر با هم بازی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند. در کنار آنها توپ‌خانه‌ای به اسم کلی تامپسون حضور دارد. در زیر سبد و کمک دست کازینز هم دریماند گرین، بد اخلاق‌ترین بازیکن وریرز حضور دارد. رویارویی وریرز با بوستون یکی از بهترین دیدارهای لیگ به شمار می‌رود و تشخیص اینکه چه تیمی پیروز می‌شود، بسیار مشکل است.

پیش بینی بسکتبال NBA

هر دو تیم از پر ستاره‌ترین تیم‌های لیگ هستند. پیش بینی بسکتبال در مورد این دیدار یکی از سخت‌ترین کارها است. گلدن استیت ۹ دیدار اخیر خود را برده است و نمی‌خواهد ببازد و در سوی مقابل بوستون سرشار از انگیزه است. به طور قطع شرط‌بندی در خصوص این بازی مسئله‌ای بسیار مهیج است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: تی‌دی‌گاردن (استادیوم خانگی بوستون)

تاریخ: یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷- ۲۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۵:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل