نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار تورنتو رپترز و بروکلین‌ نتس

پیش بینی بسکتبال

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ کانادایی‌ها فقط رتبه‌ی اول را می‌خواهند

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های تورنتو رپترز و بروکلین‌ نتس به مصاف هم می‌روند. هر‌ دو تیم در این دیدار نماینده‌ی کنفرانس شرق هستند. تورنتو با ۳۱ پیروزی و ۱۲ شکست تیم دوم جدول رده‌بندی کنفرانس شرق است و در مقابل، بروکلین‌ نتس ۲۱ پیروزی و ۲۲ شکست در کارنامه‌ی فصل ۲۰۱۸-۱۹ خود می‌بیند. با وضعیت کنونی دو تیم در جدول، پیش بینی بسکتبال NBA موضوعی سخت و پیچیده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تورنتو رپترز: تلاش برای صدرنشینی

تورنتو رپترز در آخرین دیدارش به مصاف آتلانتا هاوکس رفت و موفق به شکست این تیم شد. پیروزی در برابر شاهین‌ها سومین برد پیاپی تیم نیک نرس بود. فوق‌ستاره‌ی این فصل تورنتو رپترز کوای لنارد است. بازیکن پست اسمال فورواردی که در تابستان از سن آنتونیو اسپرز به رپترز ترید شد، در حال حاضر بهترین بازیکن تیمش است و تمام تاکتیک‌های نیک نرس تحت نظر این بازیکن به اجرا در می‌آید. در سویی دیگر، این تنها قدرت نماینده‌ی کانادا در بسکتبال NBA نیست، آنها کایل لاوری را در ترکیب‌شان دارند، بازیکن پست پوینت گاردی که سال‌ها است در تورنتو حضور دارد و محبوب‌ترین بازیکن رپترز به شمار می‌رود. تورنتوی این فصل آمار و ارقام جالبی دارد، آنها در هر بازی به صورت میانگین ۱۱۳ امتیاز کسب می‌کنند و رقبای آنها در بهترین حالت، فقط ۱۰۷ امتیاز بدست می‌آورند. این مورد نشان‌دهنده‌ی قدرت بالای رپترز چه در حمله و چه در دفاع است. حضور سرج ایباکا و پاسکال سیاکام در زیر سبد، قدرت بالای دفاعی سرخ‌پوشان را نشان می‌دهد. علاوه بر این، کوای لنارد یکی از بهترین بازیکنان تدافعی لیگ است و همین مورد مسئله‌ای است که میان رپترز با سایر تیم‌ها تمایز ایجاد می‌کند.

بروکلین نتس: با دی آنجلو راسل، همه چیز امکان دارد

بروکلین نتس در آخرین دیدارش پیش از این دیدار به مصاف آتلانتا رفت و آنها نیز به مانند تورنتو موفق به شکست هاوکس شدند. بروکلین در این فصل تیمی متفاوت از فصول قبل است. آنها با جذب دی آنجلو راسل قدرت تهاجمی‌شان را به شدت افزایش دادند و پس از جدایی بازیکنانی چون جو جانسون و بروک لوپز، شواهد بر این دلالت داشت که مدیران باشگاه نیویورکی به دنبال ایجاد تغییر نسلی بزرگ هستند. سرمربی این فصل مشکی‌پوشان کنی اتکینسون ۵۱ ساله است. سرمربی صاحب سبکی که با حضورش در نتس به بازی این تیم فرم داد. دی آنجلو راسل، ستاره‌ی نتسِ تحت هدایت اتکینسون شد و عملکرد بی‌نظیر این بازیکن نقطه قوت بروکلین است. با این حال تنها قدرت نتس راسل نیست. آلن کرب، دماری کرول، جارت آلن و کنت فرید بازیکنان بسیار مهمی هستند‌ که هر کدام تاثیری فراوان روی بازی تیم اتکینسون دارند. نکته‌ی منفی بازی با تورنتو برای بروکلین، غیبت رانده هالینس جفرسون است. بازیکن پست فورواردی که فصلی خوب را سپری می‌کند این بازی را به علت مصدومیت از دست می‌دهد. با این حال، بدون هالینس جفرسون هم بروکلین تیم پرقدرتی است و به هیمن علت، پیش بینی بسکتبال NBA موضوعی سخت و جذاب است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: اسکاتی بانک آرنا (استادیوم خانگی تورنتو)

تاریخ: شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷- ۱۲ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۴:۰۰ بامداد

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل