نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی مس کرمان – پرسپولیس پاکدشت؛ نبرد بالانشینان

مس کرمان

روز یکشنبه ۲۰ آبان از چارچوب هفته دوازدهم لیگ یک ایران دو تیم مس کرمان و پرسپولیس پاکدشت از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه باهنر شهر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در حالی حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ یک را برگزار خواهند کرد که مس کرمان با انجام ۱۰ مسابقه و کسب ۲۲ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است و پرسپولیس پاکدشت نیز با انجام ۹ دیدار و کسب ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد. این تیم با فرض پیروزی در دو دیدار عقب‌افتاده و همچنین شکست دادن مس کرمان امکان این را دارد تا به صدر جدول مسابقات صعود نماید. در سمت مقابل، مس کرمان نیز که دو تیم گل گهر سیرجان با ۲۱ و شاهین شهرداری بوشهر با ۲۰ امتیاز را در تعقیب خودش می‌بیند می‌تواند با برد در این دیدار و پیروزی در بازی عقب‌افتاده، از رقبا در صدر جدول فاصله بگیرد.

پیش بینی مسابقات لیگ دسته یک ایران در سایت بتکارت

مس کرمان به روند جهشی ادامه می‌دهد؟

مس کرمان در ۴ بازی گذشته خودش در رقابت‌های لیگ یک پیروز شده است و روندی جهشی در جدول این مسابقات داشته است. آن‌ها در دو بازی گذشته خود ابتدا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی میزبان تیم قدرتمند سپاهان بودند که در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوی صفر – صفر رسیدند و درنهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۹ بر ۸ مغلوب شدند، سپس در ادامه هفته یازدهم مسابقات لیگ یک میزبان خود مس رفسنجان را با یک گل شکست دادند تا صدرنشین جدول شوند.

پرسپولیس پاکدشت نیز در دو بازی گذشته خود در لیگ یک ابتدا میزبانش بادران تهران را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و سپس مقابل مهمانش گل گهر سیرجان با نتیجه یک – یک متوقف شد. آن‌ها اگر می‌خواهند به صدر جدول رقابت‌ها برسند باید تیم‌های بالانشین را شکست دهند. پرسپولیس که هفته گذشته نتوانسته است در برابر گل گهرِ بالای جدولی پیروز شود این هفته در برابر مس باید تلاش بیشتری به خرج دهد.
شاگردان نادر دست‌نشان در مس کرمان تا اینجای مسابقات با ۵ گل خورده در کنار فجر سپاسی شیراز صاحب بهترین خط دفاع لیگ یک هستند. در ضمن سجاد حیدری مهاجم شماره ۹ این تیم نیز با به ثمر رساندن ۶ گل امید اول آن‌ها برای باز کردن دروازه پرسپولیس است.

در سمت مقابل شاگردان فرهاد کاظمی در پرسپولیس پاکدشت با به ثمر رساندن ۲۰ گل بعد از گل گهر سیرجان صاحب بهترین خط حمله لیگ یک هستند. همچنین پرسپولیس پاکدشت در کنار گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر با قبول یک باخت کمترین میزان باخت در این رقابت‌ها را داشته است.

پیش بینی مسابقات لیگ دسته یک ایران در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل