نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‎‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت پورتلند تریل بلیزرز و دالاس موریکس

پیش‎‌بینی بسکتبال NBA

پیش‎‌بینی بسکتبال NBA ؛ آتش‌بازی در پورتلند

دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و دالاس موریکس، از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، مقابل هم قرار خواهند گرفت. پیش‎‌بینی بسکتبال NBA، در حالت عادی خود بسیار سخت است و درباره‌ی چنین بازی‌هایی کار از قبل نیز دشوارتر خواهد شد. با وجود ناکامی‌های دالاس موریکس در بازی‌های گذشته، نمی‌توان آن‌ها را از پیش بازنده دانست. یاران لوکا دانچیچ برای برد به پورتلند می‌آیند.

پورتلند تریل بلیزرز: کمی لغزش یعنی بر باد رفتن رویاها

پورتلند تریل بلیزرز در ۵ بازی گذشته خود، ۳ پیروزی و ۲ شکست را تجربه کرده است. یاران دیمین لیلارد در بازی گذشته خود، مقابل یوتا جاز تن به شکست دادند. شاگردان تری استاتس، در بازی رودررو گذشته خود مقابل دالاس موریکس تن به شکست داده‌اند و حالا در خانه به دنبال انتقام هستند. پیش‎‌بینی بسکتبال NBA ، موضوعی از پیش تعیین‌شده نیست اما به نظر می‌رسد شانس پورتلند تریل بلیزرز در این بازی نسبت به حریف خود بیش تر باشد. میزبان اگر می‌خواهد در این دیدار پیروز شود، باید با مهار لوکا دانچیچ، اجازه خودنمایی به او ندهد. تنها با مهار او و به نمایش گذاشتن یک بازی تیمی قابل قبول، پورتلندی‌ها از شانس خوبی برای پیروزی برخوردار خواهند بود.

دالاس موریکس: تلاش برای فرار از بحران

دالاس موریکس با پنج شکست متوالی، وضعیت خوبی ندارد. یاران لوکا دانچیچ قبل از این توالی باخت‌ها، بسیار خوب عمل می‌کردند اما بدشانسی و کم تجربگی، کار دستشان داده است. دالاسی‌ها در کل تیم جوانی هستند و اسطوره‌ای چون درک نویتسکی و یا بازیکن با تجربه‌ای چون جی جی باریا، شاید تنها بازیکنان کارکشته این تیم باشند که نقشی کلیدی دارند. آبی‌های شهر دالاس برای فرار از این بحران، باید تمرکز از دست‌رفته‌ی خود را بازیابند و روی نقاط قوت خود پافشاری کنند. نقاط قوتی چون گردش توپ با سرعت بالا، پرتاب های منطقه‌ای مناسب و تکیه بر پرتاب‌های سه امتیازی در وقت ایده‌ال خود. پیش‎‌بینی بسکتبال NBA ، همواره شانسی برای دالاس موریکس قائل است. آن‌ها تیم خوبی هستند که تنها راه خود را گم کرده‌اند و می‌توانند انتهای فصل، خود را در جایگاه پلی‌آف ببینند. لازمه آن قدرت بازیابی است. همان توانی که بعد از هر شکست، قدرتمند‌تر بازمی‌گردد.

مشخصات بازی

ورزشگاه: مودا سنتر (استادیوم خانگی پورتلند تریل بلیزرز)

تاریخ: دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷- ۲۴ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۵:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه پورتلند تریل بلیزرز – دالاس موریکس در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل