نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ الیز مرتنز – ژو لین

پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی

پیش‌ بینی تنیس دبی با شروع مسابقات رنک‌های بالاتر مهیج‌تر دنبال می‌شود. در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای دور یک سی و دوم  الیز مرتنز از بلژیک به مصاف ژو لین از چین می‌رود. این دو پیش از این یک بار در سال ۲۰۱۸ و در چهارچوب مسابقات تیانجین با هم روبرو شده‌اند که آن دیدار با برد دو بر صفر مرتنز به پایان رسید. مرتنز پس از شکست دادن سیمونا هالپ و قهرمانی در اوپن قطر در اوج آمادگی و با روحیه‌ای بالا پا به میدان می‌گذارد و ژو لین هم اخیرا در فرم خوبی قرار داشته است. با این اوصاف دیدار این دو مطمئنا برای علاقه‌مندان جذاب خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی تنیس دبی

پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ الیز مرتنز و تداوم افتخارات در سال ۲۰۱۹

پروفایل مرتنز :

سن: ۲۳ / قد: ۱۷۹ سانتیمتر / وزن : ۷۰ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: :۵ /  رنکینگ جهانی ۲۱ :/  ملیت:  بلژیکی

الیز مرتنز جوان و آماده است. کارشناسان و هواداران او را پدیده‌ی برتر تنیس زنان می‌دانند. مرتنز در دوران حضورش در تنیس حرفه‌ای ۷ قهرمانی فردی و ۴ قهرمانی در مسابقات دو نفره در تور جهانی دارد. تنیسور بلژیکی همچنین ۲۴ عنوان قهرمانی در مسابقات فدراسیون تنیس دارد. نقطه‌ی اوج کار او قهرمانی در اوپن قطر بود که روز گذشته به پایان رسید. مرتنز موفق شد با عبور از سینیاکووا، پلیسکووا، برتنز و کربر به فینال برسد. مرتنز در فینال به مصاف سیمونا هالپ رفت و با اینکه پیش از این دو بار برابر این تنیسور قدرتمند شکست خورده بود، این بار توانست سه بر یک او را شکست داده قهرمان اوپن قطر شود. مرتنز فعلا در رتبه‌ی ۲۳ رنکینگ جهانی است، اما مطمئنا با این درخشش صعود چشمگیری خواهد داشت.

پیش‌ بینی تنیس دبی

 

ژو لین و بهترین فرصت برای نشان دادن ارزش‌هایش

پروفایل لین:

سن  ۲۵: قد : ۱۷۳ سانتیمتر / وزن : ۶۳ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۷ / رنکینگ جهانی:  ۱۰۸ / ملیت: چینی

ژو لین ، تنیسور جوان چینی تازه حرکت رو به رشد خود را آغاز کرده است. او در گرند اسلم‌ها و مسابقات تور جهانی موفقیت چندانی نداشته، اما در مسابقات فدراسیون بین المملی تنیس موفق شد ۹ قهرمانی فردی و ۵ قهرمانی دوبل بدست آورد. بالاترین رتبه‌ای که موفق شده در رنکینگ جهانی برسد ۱۰۳ بوده که در سال گذشته ثبت شد. لین سال گذشته میلادی را با دو قهرمانی در مسابقات فدراسیون به پایان رساند و مجموعا ۱۰۰ هزار دلار جایزه دریافت کرد. لین امیدوار است با شکست دادن مرتنز شایستگی‌های خود را نشان دهد.

نکات جالب دیدار برای پیش بینی تنیس دبی

الیز مرتنز به مدرسه نرفته و در خانه توانسته چهار زبان هلندی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی را یاد بگیرد.

الیز مرتنز با دریس مرتنز، ستاره بلژیکی تیم ناپولی نسبت خانوادگی ندارد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دوبی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل