نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ هیوستون راکتس – لوس‌آنجلس لیکرز

پیش‌ بینی بسکتبال NBA

 

پیش‌ بینی بسکتبال NBA به مراحل هیجان‌انگیز خود رسیده است. در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، تیم هیوستون راکتس در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی تویوتا سنتر میزبان لوس‌آنجلس لیکرز خواهد بود. این بازی از آن‌جهت جذاب است که هیوستون از اوجِ یک ماه قبل خود پایین آمده و لوس‌آنجلس هم از شوک فقدان لبرون جیمز خارج شده است. هیوستون راکتس در آخرین بازی خود، در ورزشگاه خودی مغلوب بروکلین نتس شد. لوس‌آنجلس لیکرز نیز در خانه‌ی اوکلاهما سیتی موفق شد میزبان را در وقت‌های اضافه با نتیجه‌ی ۱۲۸-۱۳۸ شکست دهد و دومین پیروزی پیاپی خود را کسب کند. در این بازی لبرون جیمز باز هم غایب خواهد بود و برای دیدن نبرد او با جیمز هاردن باید صبر کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

هیوستون راکتس؛ بازگشت به روند سینوسی

هیوستون راکتس از حدود ۴۰ روز پیش و با برد اوکلاهما سیتی تبدیل به یکی از آماده‌ترین تیم‌های NBA شد و در همین مدت، گلدن استیت و دنور ناگتس را هم شکست داد و توانست خود را از نیمه‌ی پایین جدول به رتبه‌ی ۵ کنفرانس غرب بکشاند. این تیم با ۲۵ برد و ۱۹ باخت و آمار ۵۷% پیروزی با صدر به‌اندازه‌ ۵.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. اما نکته‌ی هشداردهنده آن است که هیوستون راکتس مجدداً به روند نتایج سینوسی برگشته و ۸ بازی پیاپی است که یکی در میان می‌بازد (بنا بر این روند، بازی با لیکرز نوبت برد آن‌هاست). این تیم در تویوتا سنتر ۱۶ برد و ۷ باخت به‌جای گذارده است. برگ برنده‌ی این فصل هیوستون، جیمز هاردن خارق‌العاده است که در دو بازی اخیر برای تیم خود ۵۷ و ۵۸ امتیاز به‌دست آورده و با متوسط ۳۵.۵ امتیاز در هر بازی با فاصله‌ای نجومی امتیازآورترین بازیکن لیگ است. ولی خبر بد آن‌که کلینت کاپلا دومین بازیکن امتیازآور و بهترین ریباندکننده‌ و بهترین منطقه‌ای زن تیم (با آمار عجیب ۶۳% دقت پرتاب) به‌دلیل مصدومیت ۶-۴ هفته از میادین به دور خواهد بود. ولی خبر خوب آن‌که اریک گوردون پس از مدت‌ها به تیم اضافه خواهد شد.

لوس‌آنجلس لیکرز؛ بدون لبرون هم می‌شود بُرد

لوس‌آنجلس لیکرز در نبود لبرون جیمز بازی‌های زیادی را از دست داد و حتی در مقطعی دو روزه به نیمه‌ی پایین جدول سقوط کرد. این تیم اکنون با ۲۵ برد و ۲۱ باخت و آمار ۵۴.۳% برد در رده‌ی ۸ کنفرانس غرب قرار دارد و یوتا جاز موی دماغ این تیم شده است. لیکرز در ۱۰ بازی اخیر خود آمار ضعیف ۵ برد و ۵ باخت را ثبت کرده است. ولی بازگشت کایل کوزما از مصدومیت کوتاه‌مدت، افق پیش‌رو را بهبود بخشید. بازگشت قریب‌الوقوع لبرون هم قطعاً اوضاع را بهتر خواهد کرد. لوس آنجلس لیکرز توانسته ۲ بازی اخیر خود را ببرد و قطعاً برای برد به خانه‌ی موشک‌ها می‌رود.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ظرافت‌های بسیاری دارد و توجه به نکات بسیار مهم است. دو تیم در این فصل تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر بازی کرده‌اند که هر دو را هیوستون با اختلاف برده است. همچنین از ۱۰ بازی رودرروی اخیر، هیوستون ۸ بازی را برده است. ضمناً لیکرز در ۲۲ بازی خارج از خانه‌ی این فصل ۱۲ تا را باخته است. آمار کلی عملکرد دو تیم را در این لینک می‌توانید ببینید.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل