نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌ بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی تیم های دنور ناگتس – شیکاگو بولز

پیش‌ بینی بسکتبال NBA

پیش‌ بینی بسکتبال NBA ؛ دنور ناگتس شیکاگو بولز

در ادامه‌ی سری مسابقات NBA، ساعت ۵:۳۰ بامداد جمعه ۲۸ دی ماه، دنور ناگتس در پپسی سنتر میزبان شیکاگو بولز خواهد بود. فارغ از هر نتیجه‌ای، این بازی بازی‌ای نابرابر خواهد بود. دنور در کنفرانس غرب تیم دوم است و شیکاگو در کنفرانس شرق از آخر دوم است. دنور ناگتس که بیش از یک ماه در صدر کنفرانس غرب جا خوش کرده بود در بازی قبل مقابل گلدن استیت با بیش از ۳۰ امتیاز اختلاف شکست خورد تا به رده‌ی دوم سقوط کند. شیکاگو بولز نیز با ۸ باخت پیاپی پا به پپسی سنتر خواهد گذارد و قطعاً امید چندانی برای برد نخواهد داشت، هرچند فرم رو به افت دنور هر تیمی را امیدوار می‌کند. تجربه‌ی پیش‌ بینی بسکتبال NBAمی‌گوید در میان بازی‌های روز جمعه، بازی دنور – شیکاگو از بقیه‌ی بازی‌ها مطمئن‌تر است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

دنور ناگتس؛ دلیلی برای باخت نیست

دنور ناگتس پس از مدت‌ها از صدر کنفرانس غرب به زیر کشیده شد و از تمام فرصت‌ها استفاده خواهد کرد تا جایگاه خود را مجدداً به‌دست آورد. با توجه به سهولت نسبی ۷ بازی آینده، دنور می‌تواند روی برد همه‌ی آن‌ها حساب باز کند. ناگتس با ۲۹ برد و ۱۴ باخت و آمار ۶۷% برد از تیم‌های قدرتمند لیگ است ولی در ۶ بازی اخیر ۳ تا را باخته است و عجیب‌ترین باخت هم شکست ۵ روز قبل مقابل فینیکس سانز بود. این تیم در خانه از ۲۲ بازی ۱۸ تا را برده است اما نکته‌ی نگران‌کننده‌ی بازی خانگی مقابل گلدن استیت آن بود که دنور در کوارتر اول آن بازی بیش از هر تیم دیگری در این فصل NBA به حریف امتیاز داد (اعطای ۵۱ امتیاز در کوارتر اول). یکی از دلایل افت دنور ناگتس قطعاً غیبت گری هریس است. او در ۵ بازی حضور نداشته و تیمش در ۲ تای آن‌ها شکست خورده است. با این‌حال میزبان همچنان می‌تواند روی درخشش نیکولا یوکیچ و جمال ماری و پل میلساب حساب باز کند. دنور ناگتس در ۷ بازی رودرروی اخیر مقابل شیکاگو و همچنین در ۱۱ دیدار رودرروی خانگی مقابل این تیم پیروز بوده است.

شیکاگو بولز؛ قرعه‌ی محبوب حریفان

شیکاگو بولز در سال‌های اخیر، فصل به فصل افت کرد تا آن‌که در فصل جاری به این روزگار نزار افتاد. این تیم که سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ بین ۶۱% تا ۵۰% برد به ثبت رسانده بود حالا با ۲۳% برد و آمار ۱۰ برد و ۳۴ باخت در کنفرانس شرق، تیم چهاردهم و در بین ۳۰ تیم لیگ NBA، به‌لحاظ کیفیت در رده‌ی ۲۹ قرار دارد. دلیل این افت جوانگرایی افراطی شیکاگویی‌ها است. عمده‌ی بازیکنان اصلی این تیم بین ۲۰ تا ۲۳ سال دارند و از بین ۵ بازیکن امتیازآور این تیم فقط کریس دان است که بیش از ۲۳ سال دارد (دان ۲۴ ساله است). بهترین بازیکن شیکاگو بولز، زاک لوین است با متوسط ۲۳ امتیاز در هر بازی. لائوری مارکانن و کارتر جونیور دیگر بازیکنانی هستند که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند. شیکاگو بولز در آخرین بازی خود مقابل لیکرز تن به شکست داد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA کار آسانی نیست ولی توجه به نکات می‌تواند ضریب اطمینان آن را بالا ببرد. دنور در خانه رکورد خوبی دارد و همان‌طور که گفته شد در ورزشگاه خود توانسته ۱۱ بار پیاپی شیکاگو را شکست دهد. ۳ ماه پیش این دو تیم در شیکاگو روبه‌روی هم قرار گرفتند که دنور موفق شد در وقت‌های اضافه به پیروزی برسد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل