نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی مسابقات سری آ : پیش‌بازی بولونیا – لاتزیو

پیش‌بینی مسابقات سری آ

پیش‌بینی مسابقات سری آ : عقاب‌ها به دنبال نزدیکتر شدن به رده سوم جدول

در چارچوب هفته هجدهم سری آ ایتالیا، تیم بولونیا و تیم لاتزیو از ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه، ۵ دی ۱۳۹۷ با قضاوت لوکا پایرتو در استادیوم رناتو دل آرا به مصاف هم خواهند رفت. برای علاقه‌مندان به پیش‌بینی مسابقات سری آ این مسابقه می‌تواند دیدار جذابی باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تیم بولونیا: شاگردان فیلیپو اینزاگی در تلاش برای فرار از منطقه سقوط

تیم بولونیا در حالی از لاتزیو میزبانی خواهد کرد که پس از گذشت هفده هفته از بازی‌های سری آ در فصل جاری، تنها ۱۳ امتیاز جمع‌آوری کرده و در رده هجدهم جدول قرار دارد.

شاگردان فیلیپو اینزاگی در ۱۰ بازی اخیرشان در سری آ، موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و در بازی قبلی مقابل پارما، به تساوی بدون گل رضایت دادند. این تیم در دو بازی اخیرش موفق به کسب کلین‌شیت شده اما در عین حال، نتوانسته گلی به ثمر برساند که همین موضوع، پیش‌بینی این بازی را سخت‌تر خواهد کرد، در واقع پیش‌بینی مسابقات سری آ هیچ‌وقت آسان نبوده است.

با وجود این که تیم بولونیا رفته‌رفته توانسته از لحاظ عملکرد دفاعی پیشرفت کند، مشکلات گلزنی این تیم کماکان پابرجاست و اینزاگی باید فکری به حال فاز هجومی تیمش کند که آمار بسیار ضعیفی در این فصل ثبت کرده است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، بولونیا با سیستم ۲-۵-۳ بازی می‌کند و احتمالا شاهد حضور پالاسیو و سانتاندر در نوک خط حمله این تیم خواهیم بود. در خصوص وضعیت مصدومان باید گفت آندره‌آ پولی شانسی برای بازی کردن ندارد اما سایر بازیکنان بولونیا برای دیدار مقابل لاتزیو در دسترس‌اند.

تیم لاتزیو: بهترین فرصت برای کاهش فاصله امتیازی با اینتر

با توجه به دیدار اینترِ رده سومی مقابل ناپولی در این هفته، لاتزیو از بخت بسیار خوبی برخوردار است تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل بولونیا و در صورت امتیاز از دست دادن اینتر، خود را به رده سوم جدول نزدیکتر کند.

تیم لاتزیو در بازی‌های رو در رو مقابل بولونیا، عملکرد بسیار خوبی داشته و در ۱۰ تقابل اخیر با این تیم، هرگز شکست نخورده است. شاگردان سیمونه اینزاگی به هیچ‌ وجه فرصت لغزش ندارند چرا که تیم‌هایی مانند میلان و سمپدوریا شانه‌ به‌ شانه این تیم در حال حرکت هستند و تنها یک شکست یا تساوی بدموقع، می‌تواند لاتزیو را چندین پله در جدول پایین‌تر بفرستد.

لاتزیو با سیستم ۱-۱-۵-۳ بازی می‌کند. انتظار می‌رود ایموبیله در نوک خط حمله به میدان برود و پشت سر او نیز خواکین کورئا بازی کند. خبر خوب برای هواداران لاتزیو، بازگشت احتمالی لوکاس لیوا است؛ این هافبک برزیلی در بازی قبلی لاتزیو دقایقی بازی کرد و آماده به نظر می‌رسید. لیوا احتمالا جای لوییز آلبرتو را در ترکیب ابتدایی لاتزیو خواهد گرفت.

یک نکته آماری دیگر که باید به آن اشاره کرد این است که لاتزیو در هر یک از سه دیدار خارج از خانه اخیرش مقابل بولونیا، حداقل دو گل به ثمر رسانده است. با در نظر گرفتن نکات آماری برای پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا باید گفت پیروزی تیم میزبان کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد اما باید تا سوت پایان بازی منتظر بمانیم تا ببینیم چه سرنوشتی در این بازی رقم خواهد خورد.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل