نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ مارین چیلیچ فقط پیروزی می‌خواهد

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا 2019 مارین چیلیچ

در چارچوب رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا و در دور چهارم بازی‌ها، مارین چیلیچ و روبرتو باتیستا آگوت به مصاف هم می‌روند. هر دو تنیسور قبل از دیدارشان با یکدیگر، جدال‌هایی سخت را داشتند اما در پایان این جنگ‌ها آنها پیروز از زمین مسابقه بیرون آمدند. به همین علت، پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ موضوعی جذاب است.

مارین چیلیچ: به دنبال پیروزیِ شیرینی دیگر

پروفایل مارین چیلیچ

سن: ۳۰

قد: ۱۹۸

وزن: ۸۹

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۵

رنک: ۷

مارین چیلیچ اهل کشور کرواسی است. او در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه، در دور سوم برابر فرناندو ورداسکو قرار گرفت و در یک دیدار بسیار مشکل، از سد این تنیسور اسپانیایی. چیلیچ در این بازی بازگشتی استثنائی داشت. او در ابتدا در دو ست پیاپی مغلوب شد اما در ست سوم ورق را برگرداند. پس از آن چیلیچ توانست در مجموع با نتیجه ۳-۲ فرناندو را مغلوب کند. نقطه ضعف مارین چیلیچ در این مسابقه ناتوانی در مهار سرویس‌های استادانه‌ی ورداسکو بود. به این صورت که او ۲۷ امتیاز سرویس به حریفش داد اما آمادگی بدنی چیلیچ و استفاده‌ی بهتر او از سرویس‌های اولیه‌اش باعث شد تا پیروز این مسابقه شود. حال چیلیچ به خوبی می‌داند که در این مسابقه باید فکری به حال مهارهای اولش بکند.

روبرتو باتیستا آگوت: به دنبال انتقام!

پروفایل روبرتو باتیستا آگوت

سن: ۳۰

قد: ۱۸۳

وزن: ۷۵

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۵

رنک: ۲۴

روبرتو باتیستا آگوت در حالی به مصاف مارین چیلیچ می‌رود که در ۳ دیدار قبلی‌اش در مسابقات تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ به سختی بر رقبا غلبه کرده است. او در آخرین دیدارش در برابر کارن خاچانوفِ اهل روسیه قرار گرفت و با اینکه در ۳ ست متوالی پیروز شد، اما کار بسیار مشکلی در برابر تنیسورِ روس داشت. به لحاظ فنی، آمار باتیستا و خاچانوف نزدیک به هم است اما تنیسور اسپانیایی موفق به کسب امتیاز از ۸۲ درصد سرویس‌های اولیه‌اش شده است. این در حالی است که تنیسورِ روس فقط از ۶۶ درصد سرویس‌های اولش استفاده کرد. تنها تفاوت بازی این آمار بود. اکنون او در برابر چیلیچ به میدان می‌رود. روبرتو باتیستا آگوت و مارین چیلیچ تاکنون ۵ مسابقه با هم داشته‌اند که نتایج آنها اصلا برای روبرتو خوب نیست. او در ۴ مسابقه مغلوب چیلیچ شده است و فقط ۱ پیروزی در کارنامه‌ی خود در برابر مردِ کروات می‌بیند. اکنون زمان خوبی است تا روبرتو باتیستا آگوت علاوه بر کسبِ یک پیروزی بزرگ در برابر چیلیچ، انتقام هم‌وطن خود را نیز از چیلیچ بگیرد. قطعا این مردِ اسپانیایی پا پاس نمی‌کشد و عرصه را بر مردِ هفتم تنیس جهان تنگ خواهد کرد.

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹

آمار و ارقام دو تنیسور را بررسی کردیم. این دو تنیسور هر دو هم سن و از تجربه‌ی بالایی برخوردار هستند. جدال این دو بسیار مهیج است و پیش‌بینی تنیس را به موضوعی سخت و جذاب می‌کند.

مشخصات بازی

تاریخ: یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷- ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۰:۰۰ ( تقریبی است)

محل برگزاری: ملبورن پارک ( ملبورن، استرالیا)

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل