نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی بوستون سلتیکس و مینه‌سوتا تیمبروولوز

12 6 1

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ کار راحت بوستون سلتیکس در خانه؟

تیم‌های بوستون سلتیکس و مینه‌سوتا تیمبروولوز از چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، به مصاف هم می‌روند. دو تیم از لحاظ سینوسی بودن در دیدار‌های گذشته، بسیار شبیه به هم هستند. بوستون سلتیکس در ۵ دیدار گذشته خود مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز، شکستی را متحمل نشده و این می‌تواند مسئله‌ای قابل اتکا در پیش‌بینی بسکتبال NBA باشد. با توجه به برگزاری بازی در خانه بوستونی‌ها، شانس پیروزی بیش‌تری نیز برای آن‌ها وجود دارد. باید دید جدال حساس تی‌دی گاردن با برتری کدام تیم به پایان خواهد رسید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بوستون سلتیکس: با ثبات بیگانه‌اند

پس از گذشتن از دوره برد‌های متوالی، حالا بوستون سلتیکس دوباره تبدیل به تیمی بی‌ثبات شده است. دلیل آن را نیز می‌توان به عملکرد سینوسی برخی بازیکنانش و تصمیم‌های عجیب برد استیونز نسبت داد. در بازی گذشته مقابل سن آنتونیو اسپرز، گوردون هیوارد بیش از ۲۰ دقیقه در بازی به میدان رفت اما هیچ امتیازی کسب نکرد. موضوعی که صدای علاقه‌مندان بوستون سلتیکس را هم درآورد و باید دید در آخر چه تصمیمی درباره آن گرفته خواهد شد. دو بازیکنی که همواره در بازی‌های بوستون سلتیکس عملکرد خوبی داشته‌اند، مارکوس موریس و کایری اروینگ هستند. دو بازیکنی که با قدرت رهبری و توانایی‌های فنی خود، در بسیاری از موارد به داد هم‌تیمی ها رسیده‌اند. بوستون سلتیکس مانند فصل گذشته، قاطع عمل نمی‌کند و شاید همین موضوع نیز در پلی‌آف کار دستشان بدهد. آن‌ها باید ریتم بازی خود را به دست بیاورند.

مینه‌سوتا تیمبروولوز: جنگ برای جدایی از قعر جدول

مینه‌سوتا تیمبروولوز، فصل گذشته در رقابت با دنور ناگتس و لس آنجلس کلیپرز، موفق شد تا به پلی‌آف راه یابد. البته آن‌ها در دور اول حذف شدند؛ ولی حضور در پلی‌آف نیز دستاورد چندان کمی نیست. کارل آنتونی تاونز و دریک رز، دو ستاره این تیم هستند. دریک رز پس از دوران باشکوه در شیکاگو بولز و تصاحب جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل، با مصدومیت مواجه شد و نتوانست خود را بازیابد. با این حال او در فصل جدید با مینه‌سوتا تیمبروولوز، خوب عمل کرده و یکی از کاندیداهای اصلی جایزه بهترین ذخیره سال است. مینه‌سوتایی‌ها کار سختی برای غلبه بر بوستون سلتیکس در تی‌دی گاردن دارند. چیزی که حداقل برای مدت زیادی به وقوع نپیوسته است. آن‌ها برای پیروزی باید از حفره‌های دفاعی بوستون سلتیکس استفاده و به بهترین نحو، خود را آماده این دیدار کنند. پیش‌بینی بسکتبال NBA برای تیم نسبتا خوبی چون مینه‌سوتا تیمبروولز، همیشه شانس قائل است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: تی‌دی گاردن (استادیوم خانگی بوستون سلتیکس)

تاریخ: پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷- ۳ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۴:۳۰ بامداد

پیش‌بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل