صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار میامی هیت و تورنتو رپترز

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار میامی هیت و تورنتو رپترز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ میامی هیت آماده، در خانه پذیرای صدرنشین شرق

دو تیم میامی هیت و تورنتو رپترز، از سری مسابقات بسکتبال NBA، مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. فرم خوب میامی هیت و صدرنشینی کانادایی‌ها در کنفرانس شرق، باعث شده تا پیش‌بینی بسکتبال NBA ، همیشه در خصوص چنین دیدارهایی سخت باشد. در ۴ رویارویی اخیر این دو تیم، ۲ برد سهم هر کدام از تیم‌‌ها بوده است. بازی‌های میامی هیت و تورنتو رپترز، همیشه جذابیت خاص خود را داشته و از لحاظ هیجان، چیزی کم ندارد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میامی هیت: آماده‌ترین تیم کنفرانس شرق

پنج پیروزی متوالی یعنی میامی هیت در بهترین فرم فصل خود قرار دارد. یاران دوین وید، به انسجام خوبی در دفاع کردن رسیده‌اند و همین موضوع نیز دلیل آمادگی بالای آن‌ها در شب‌های اخیر بوده است. نکته جالب اینجاست که میامی هیت، پوینت گارد اصلی خود یعنی گوران دراگیچ را در اختیار ندارد و چند بازیکن تاثیرگذار این تیم هم، با مصدومیت‌های گاه و بیگاه مواجه می‌شوند. پیروزی در چنین شرایط، خبر خوبی برای علاقه‌مندان به میامی هیت است. تیمی که روزگاری با مثلت لبران جیمز، دوین وید و کریس باش، آقایی می‌کرد. با وجود فرم خوب میامی هیت، پیش‌بینی بسکتبال NBA، با تکیه صرف بر آمار و ارقام گذشته، کار درستی نیست و باید به جزئیات نیز توجه بیش‌تری کرد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

تورنتو رپترز: نوسان و ترکیبی که مشخص نیست

شاید هیچ تیمی مانند تورنتو رپترز، با ترکیب‌های متفاوت و عجیب به میدان نرفته است. نیک نرس، تصمیمات قابل بحثی را در مقاطع مختلف برای تیمش گرفته است. از بازی ندادن به کوای لنارد در یک دیدار حساس مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز گرفته تا برخی راهکارهای ریسکی در جریان مسابقه. با وجود چنین راهکارهایی، انتظار ثبات داشتن در این بازه از فصل برای تورنتو رپترز، امری خلاف واقعیت است. کانادایی‌ها در خارج از خانه نیز به قدرت بازی‌های خانگی نیستند و شاید همین موضوع، کمی کفه ترازو را به سمت میامی هیت سنگین کند. تورنتویی‌ها برای ارائه یک بازی همه جانبه به میامی می‌آیند و همین هم پیش‌‌بینی بسکتبال NBA را دشوار اما لذت‌بخش می‌کند. با وجود سنتر قدرتمندی در بلاک چون حسن وایتساید، تورنتو رپترز با در نظر گرفتن پرتاب های دور از سبد، می‌تواند شب خوبی را برای خود رقم بزند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: آمریکن ایرلاینز آرنا (استادیوم خانگی میامی هیت)

تاریخ: پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷- ۲۷ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *