نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت لس آنجلس لیکرز و ممفیس گریزلیز

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ کار نه چندان سخت پادشاه و یاران در خانه

دو تیم لس آنجلس لیکرز و ممفیس گریزلیز از سری مسابقات بسکتبال NBA، در مقابل هم قرار خواهند گرفت. در بازی گذشته این دو تیم، لبران جیمز و یارانش پیروز شدند. با این حال پیش‌بینی بسکتبال NBA ، طرف دیگر سکه را نیز در برخی اوقات به ما نشان داده است؛ با این حال لس آنجلس لیکرز به نظر در این بازی نیز کار سختی نخواهند داشت. ممفیس گریزلیز مدت زیادی است که از فرم خوب اول فصل خود فاصله گرفته است.

لس آنجلس لیکرز: پلی‌آف؟ با پادشاه به صدرنشینی فکر کن

با وجود تمام بی‌ثباتی‌ها، لس آنجلس لیکرز حالا به رده چهارم کنفرانس غرب رسیده است. فاصله زیادی نیز با صدر جدول وجود ندارد. زرد و بنفش پوشان در دیدار گذشته مقابل نیواورلینز پلیکانز به پیروزی رسیدند. یک برد روحیه‌بخش که تاثیر زیادی در ترکیب آن‌‌‌ها خواهد گذاشت. بازیکنی که بیش‌ترین تاثیر مثبت را از سوی لبران جیمز دریافت کرده، کسی جز کایل کوزما نیست. فوروارد جوان لیکرز، با قدرت بالا در اسلم‌دانک، پرتاب‌های دور از سبد حساب شده و بازیخوانی مناسب، بسیار آینده‌دار نشان داده است. از نقش تایسون چندلر و جوال مگی در حرکات دفاعی نیز نباید گذشت. این دو به همراه لبران جیمز، سه ستون دفاعی هالیوودی‌ها هستند. پیش‌بینی بسکتبال NBA ، طوری است که در آن هیچگاه نمی‌توان حرفی را با قاطعیت بیان کرد اما به نظر لس آنجلس لیکرز شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار دارد.

ممفیس گریزلیز: خسته و تنها

ممفیس گریزلیز، حالا همان تیم فصل گذشته شده است. وقتی به میانگین امتیاز رقبا در برابر آن‌ها نگاهی می‌اندازیم، باید فاز دفاعی‌شان را تحسین کنیم اما وضعیت در حمله کاملا برعکس است. بدترین تیم بسکتبال NBA از لحاظ هجومی، این توصیف به اندازه کافی گویاست. تمام بار حمله بر دوش مایک کانلی و مارک گسول است. اوضاع بر روی نیمکت چندان جالب نیست و نوسان، در تک‌تک بازیکنان تیم موج می‌زند. پیش‌بینی بسکتبال NBA ، کار سختی است اما تصور برد این ممفیس گریزلیز در برابر لس آنجلس لیکرز، کمی سخت خواهد بود.

مشخصات بازی

ورزشگاه: استاپلس سنتر (استادیوم خانگی لس آنجلس لیکرز)

تاریخ: دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷- ۲۴ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۶:۰۰ صبح

پیش‌بینی مسابقه لس آنجلس لیکرز و ممفیس گریزلیز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل