نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی تیم های لوس‌آنجلس لیکرز-نیویورک نیکس

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ لوس‌آنجلس لیکرز-نیویورک نیکس

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۷ صبحِ شنبه، ۱۵ دی ماه، تیم‌های لوس‌آنجلس لیکرز و نیویورک نیکس در اسپلیتز سنتر، استادیوم اختصاصی لوس‌آنجلس به دیدار یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم با شکست پا به این میدان خواهند گذارد. تیم لیکرز که عملاً با ترکیب دوم خود مقابل اوکلاهما سیتی قرار گرفته بود درنهایت بازی خود را با درخشش پال جورج ۱۰۰-۱۰۷ باخت تا از رده‌ی ششم کنفرانس غرب به رده‌ی هشتم سقوط کند. نیویورک نیکس بحران‌زده نه‌تنها بازی خود مقابل دنور ناگتس را واگذار کرد بلکه با ۱۳ باخت از ۱۴بازی گذشته‌ی خود و ۸ باخت پیاپی به خانه‌ی لوس‌آنجلس لیکرز می‌رود. پیش‌بینی بسکتبال NBA شاید در این بازی کار چندان سختی نباشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لوس‌آنجلس لیکرز؛ همه‌چیز برای برد آماده است

تیم لوس‌آنجلس لیکرز با آمار ۲۱ برد و ۱۷ باخت و آمار ۵۵% برد در رده‌ی هشتم کنفرانس غرب قرار دارد. فاصله‌ی این تیم با تیم چهارم کنفرانس تنها ۱ بازی است و با تیم نهم یعنی ساکرامنتو کینگز به‌قدر ۲ بازی فاصله دارد. عمده نگرانی لیکرز برای روزهای آتی، استمرار مصدومیت لبرون جیمز و همچنین مصدومیت احتمالی کایل کوزما است که در نیمه‌ی دوم بازی با اوکلاهما از بازی خارج شد. وضعیت مصدومیت کوزما فعلاً روزبه‌روز چک می‌شود ولی مصدومیت او بدین معنا خواهد بود که لیکرز بهترین امتیازآوران خود را از دست داده است. ولی بعید است این مشکل در بازی با تیم نیویورکی مشکل ایجاد کند چراکه در دو بازی آخر، کالدول پاپ، اینگرام و مک‌گی از امتیازآورترین بازیکنان نیویورک نیکس نیز بیشتر امتیاز به دست آورده‌اند.

نیویورک نیکس؛ تیمی برای فصول بعد

تیم نیویورکی فصل کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد و با تنها ۲۳% آمار برد، تکرار فصل کابوس‌وار ۱۵-۲۰۱۴ را خبر می‌دهد. این تیم با ۹ برد و ۲۹ باخت در رده‌ی چهاردهم کنفرانس شرق جای دارد و تفاضل گل آن ۸.۳- است. نیویورک نیکس به‌لحاظ امتیازگیری تیم ۲۲، به‌لحاظ اعطای امتیاز به حریفان تیم ۲۷ و از نظر تعداد پاس گل در هر بازی در رده‌ی ۳۰ یا آخر NBA قرار دارد. نیکس پر از بازیکنان جوان و با انگیزه است و در این تیم، دقایق بازی‌های بازیکنان نسبتاً متعادل است و برای همین می‌توان حدس زد که این تیم برای فصل بعد بسته شده است. حتی از دقایق بازی انس کانتر، بهترین ریباندکننده و دقیق‌ترین شوت‌زن این تیم هم کاسته شده است. همین رویکرد باعث شده نیویورک نیکس از ۲۲ بازی خارج از خانه، ۱۷ بازی را واگذار کرده باشد. ضمناً میچل رابینسون، بهترین بلاک‌کننده‌ی این تیم نیز به‌دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

گرچه پیش‌بینی بسکتبال NBA کار دشواری نیست ولی به‌نظر نمی‌رسد پیش‌بینی این بازی سخت باشد. کیفیت لیکرز در همه‌ی سطوح از تیم نیکس بالاتر است و در صورت عدم وقوع اتفاقی خاص انتظار می‌رود لیکرز برنده‌ی این بازی خانگی باشد.

 پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل