صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی : نبرد جذاب کنفرانس شرق در فیلادلفیا

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی : نبرد جذاب کنفرانس شرق در فیلادلفیا

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ رقابت فیلادلفیا سونی سیکسرز و تورنتو رپترز

دو تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز و تورنتو رپترز، تیم‌های سوم و اول کنفرانس شرق در دیداری حساس و در عین حال جذاب، در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. مثالی برای سخت بودن پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، همین مسابقه است. دو تیم قدرتمند که به دلیل برگزاری بازی در خانه فیلادلفیا سونی سیکسرز، نمی‌توان شانس بیش‌تری برای هیچکدام از آن‌ها قائل شد. باید دید پیروز نبرد جذاب بالانشینان شرق، چه تیمی خواهد بود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: زمستان سخت فرا رسید!

فیلادلفیا سونی سیکسرز از حالا تا چند بازی دیگر، کار دشواری را خواهد داشت. یاران جوئل امبید، به طور مشترک با ایندیانا پیسرز در جایگاه سوم کنفرانس شرق قرار دارند. برای حفظ این جایگاه و فکر به رده‌های بهتر، آن‌ها محکوم به برد هستند. فیلادلفیا سونی سیکسرز با میانگین امتیاز ۱۱۴.۲، یکی از بهترین تیم‌های بسکتبال NBA از لحاظ هجومی است ولی با این حال آن‌ها از لحاظ دفاعی، تیم درجه یکی نیستند. تورنتو رپترز می‌‌تواند با استفاده از همین موضوع، ضربات خوبی به آن‌ها وارد کند. جوئل امبید علاوه بر امتیازگیری، باید به فکر شرکت بیش‌تر در دفاع و نظم دادن بهتر به آن نیز باشد. در شب‌هایی که پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود، نگاه ویژه‌ای به این بازی داشته باشید.

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

تورنتو رپرز: نوبت به قربانی کردن بزرگان رسیده است

تورنتو رپترز اکنون دو برد متوالی کسب کرده و به روزهای خوب اول فصل خود رسیده است. حالا دیگر خرافات باخت در حضور کوای لنارد نیز جایی در ذهن‌‌ها ندارد. فیلادلفیا سونی سیکسرز، ضعف شدیدی در مقابل تیم‌هایی دارد که نقطه قوت آن‌ها، پرتاب سه امتیازی و منطقه‌ای است. کانادایی‌ها نیز به خوبی این موضوع را می‌دانند. همین مسئله‌های کوچک، می‌تواند نکته خوبی برای باز کردن گره کور پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، در این ایام باشد. البته نباید از انگیزه بالاتر فیلادلفیایی‌ها برای برد در این بازی غافل شد. موضوعی که اصلا نباید آن را دست‌کم گرفت. یک شب جذاب در کنفرانس شرق منتظرعلاقه‌مندان به بسکتبال NBA  است. آن را از دست ندهید.

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

مشخصات بازی

ورزشگاه: ولز فارگو سنتر (استادیوم خانگی فیلادلفیا سونی سیکسرز)

تاریخ: یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷- ۲۳ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *