نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دو تیم لس آنجلسی در یک بازی حساس به هم رسیدند

لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز، از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، به مصاف هم خواهند رفت. پیش‌بینی بسکتبال NBA ، این روزها در هیجان‌انگیزترین حالت ممکن دنبال می‌شود. همان طور که در بازی های قبل دیدید، ساکرامنتو کینگز، با پرتابی در لحظات پایانی موفق شد تا لس آنجلس لیکرز را شکست دهد. بسکتبال ورزش ثانیه‌هاست و حدس زدن نتیجه دیدار‌های آن نیز، دقت خاص خود را می‌طلبد. دو تیم لس آنجلسی، برای اولین بار است که در فصل جاری مقابل هم قرار خواهند گرفت و باید دید کدام تیم پیروز میدان خواهد بود.

لس آنجلس لیکرز: در غیاب پادشاه و سختی‌های راه

لبران جیمز پس از مصدومیت در بازی مقابل گلدن استیت وریرز، چند بازی تیمش را همراهی نخواهد کرد و عملکرد یارانش را نظاره‌گر خواهد بود. لس آنجلس لیکرز بدون حضور لبران جیمز هم تیم قابل اعتنایی است و با درخشش کایل کوزما، امید به ثبت لحظات به یاد‌ماندنی دارد. لیکرز که بدون هیچ شکی تیم اول لس آنجلس است، در فاز هجومی نسبت به حریف خود کمی ضعیف‌تر عمل کرده اما در دفاع تیم بهتری بوده است. اختلاف میان این دو تیم چندان زیاد نیست و پیش‌بینی بسکتبال NBA ، در این گونه بازی‌ها دشوارتر از قبل نیز خواهد شد. باید دید در رقابت فشرده کنفرانس غرب، لس آنجلس لیکرز در پایان فصل عادی چه عملکردی را بر جا می‌گذارد.

لس آنجلس کلیپرز: تیمی در قامت یک مدعی

شاگردان داک ریورز، در ۴ بازی گذشته خود، ۳ پیروزی و تنها ۱ شکست را تجربه کرده‌اند. بازیکنان این تیم با گذشت فصل، به درک بیش‌تری از هم رسیدند و نتیجه تا به اینجا، حضور در رده چهارم کنفرانس غرب بوده است. کنفرانسی که تعداد زیادی تیم مدعی دارد و حضور در این رده، کار اصلا آسانی نیست. لس آنجلس کلیپرز مانند حریفش، در بازی گذشته مقابل سکرامنتو کینگز قرار گرفت که موفق شد آن ها را شکست دهد. ستاره‌ای چون توبیاس هریس که شانس خوبی برای شرکت در مسابقات آل‌استار ۲۰۱۹ نیز دارد، نقطه اتکای حملات لس آنجلس کلیپرز خواهد بود. مهار کردنش نیز کاری سخت و نیازمند یک سیستم دفاعی منظم و هماهنگ است. پیش‌بینی بسکتبال NBA و تقابل دو تیم خوب لس آنجلس، هیجان را به نقطه اوج خواهد رساند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: استاپلس سنتر ( ورزشگاه خانگی لس آنجلس لیکرز)

تاریخ: شنبه ۸ دی ۱۳۹۷- ۲۹ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۷:۰۰ صبح

پیش‌بینی مسابقه لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل