نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

در صورت جدایی علیپور، رضا قوچان نژاد جانشین او در تیم پرسپولیس می شود

در پایان هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس با چند پیشنهاد خارجی رو به رو شد که شنیده می شود در صورت جدایی او، رضا قوچان نژاد به پرسپولیس خواهد آمد.

گزینه اصلی خط حمه تیم پرسپولیس ، رضا قوچان نژاد است

علی علیپور از چند باشگاه خارجی پیشنهاد دارد که یکی از آن ها آ.ا.ک آتن یونان است. سرخپوشان تهران برای صدر رضایت نامه این بازیکن، ۹۰۰ هزار یورو می خواهند. وی در هجدهمین دوره لیگ برتر ایران توانست ۱۴ بار برای پرسپولیس گلزنی کند، همچنین ۲ بار نیز در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد. وی سال گذشته نیز آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شد و پیشنهاد های خارجی داشت، اما به دلیل محرومیت تیم پرسپولیس از نقل و انتقالات، در جمع سرخپوشان پایتخت باقی ماند. باشگاه آ.ا.ک آتن یونان پیشنهاد خود را به صورت رسمی داده است و منتظر پاسخ وی و سرخپوشان است. این باشگاه یونانی پیش از این مسعود شجاعی، کاپیتان کشورمان را در هم در اختیار داشته است که حالا به دنبال جذب یک بازیکن ایرانی دیگر است.

شنیده می شود در صورت جدایی علی علیپور، تیم پرسپولیس به دنبال جذب رضا قوچان نژاد خواهد رفت. رضا قوچان نژاد که دیگر از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرده است، فرصت این را دارد که در لیگ برتر ایران بازی کند. این مهاجم باتجربه که در باشگاه آپوئل قبرس حضور دارد، در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به سیدنی اف سی استرالیا رفت و با این باشگاه قهرمان لیگ استرالیا شد. وی حالا باید به آپوئل بازگردد و باید دید در این تیم باقی خواهد ماند یا خیر. سرخپوشان پایتخت در نیم فصل هم به دنبال جذب رضا قوچان نژاد بودند که به دلیل درخواست بالای این بازیکن برای حقوق، جذبش منتفی شد. حالا باید دید گوچی از خواسته اش برای پیوستن به قهرمان لیگ ایران کوتاه خواهد آمد یا خیز.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل