نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پپ گواردیولا: شکی در مورد توانایی های نیمار و گریزمان وجود ندارد

pep11

پپ گواردیولا سرمربی سابق تیم بارسلونا در مصاحبه ای با خبرنگاران در مورد مسائل مختلفی از جمله بازگشت به بارسا، خرید های احتمالی این تیم و شایعات انتقال بازیکنان مختلف به من سیتی صحبت کرد.

سرمربی سابق بلوگرانا از صحبت در مورد آینده بازیکنانی چون نیمار و آنتوان گریزمان خودداری کرد اما به کیفیت بالای این دو بازیکن اذعان کرد و این دو را از بهترین بازیکنان دنیا نامید. در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد انتقال آنتوان گریزمان و نیمار به بارسلونا شنیده می شود. نیمار برزیلی دو سال پس از انتقال رکوردشکن به پاری سن ژرمن، خواهان بازگشت به نیوکمپ شده است. آنتوان گریزمان ماه گذشته صراحتا اعلام کرد که از اتلتیکو مادرید جدا خواهد شد. این در حالیست که سال گذشته نیز کاتالان ها به امضای قرارداد با این فوروارد فرانسوی نزدیک بودند اما در آخرین لحظات او تصمیم گرفت که یک فصل دیگر در اتلتی بماند. پپ گواردیولا، که قبل از رسیدن به نیمکت تیم هایی مثل منچستر سیتی و بایرن مونیخ، چهار سال رویایی را در کشورش سپری کرد معتقد است هر دو این بازیکنان به کار قهرمان لالیگا می آیند.

صحبت های پپ گواردیولا در خصوص نقل و انتقالات تیم بارسلونا

مجموعه این نقل و انتقلات بستگی به این دارد که چه ایده ای در ذهن مدیران ورزشی تیم و سرمربی وجود دارد. از آمدن بازیکنان سطح بالا به هر تیمی استقبال می شود. این دو (گریزمن و نیمار) بسیار خوب هستند. نمی خواهم چیزی در این مورد بگویم. این مسئله متعلق به من نیست. متعلق به بارسلونا است. من زمان زیادی را در این باشگاه سپری کردم و نمی خواهم نظری بدهم که از آن تفسیر اشتباه شود.

پپ گواردیولا در دوران حضور خود در تیم اسپانیایی دو بار موفق به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد و در سه فصل پیاپی قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. دوران باشکوه او در اوج بازی ستارگانی همچون لیونل مسی، آندرس اینیستا، ژاوی، سرخیو بوسکتس و کارلس پویول بود و غول های کاتالانی در حضور ۴ ساله گواردیولا توانستند ۱۴ جام مختلف را از آن خود کنند. سرمربی ۴۸ ساله اسپانیایی اما قصدی برای بازگشت به سیستم مدیریتی این باشگاه ندارد.

مطمئن هستم که روزی به بارسلون برخواهم گشت. اما به عنوان مدیرعامل؟ نه این را فراموش کنید. برای داشتن سمتی همچون مدیرعاملی باید بدانید که چه کار می کنید و برای آن آماده باشید. باید اطلاعات و دانش کافی برای اینکار را داشته باشید و من این دانش را ندارم. من تلاش می کنم که مربی خوبی باشم. در یک دهه اخیر این کار برای من بد پیش نرفته است. روزی برای زندگی به شهر بارسلون بر میگردم.

در هفته های اخیر صحبت های زیادی در مورد پیوستن رودری هافبک ملی پوش اسپانیا به منچستر سیتی شنیده می شود. اما پپ از تایید کردن شایعات آمدن این بازیکن به استادیوم اتحاد خودداری کرد. این بازیکن ۲۳ ساله، سال گذشته با نظر دیگو سیمئونه از ویارئال به تیم دوم پایتخت اسپانیا پیوست و فصل بسیار خوبی را همراه با روخی بلانکو پشت سر گذاشت. گزارش هایی مبنی بر انتقال او با مبلغ ۷۰ میلیون یورو به گوش می رسد که در صورت به وقوع پیوستن، رودری را تبدیل به گران ترین خرید تاریخ این باشگاه انگلیسی می کند. دیگر بازیکنی که در مورد پیوستنش به سیتی از پپ سوال شد مارکو آسنسیو از رئال مادرید بود. گواردیولا در خصوص شایعات مربوط به این دو بازیکن صحبت کرد.

هیچ ایده ای ندارم که آیا رودری به منچستر سیتی می پیوندد یا نه. خواهیم دید آینده چه می شود. او بازیکن بسیار بزرگی است. در مورد مارکو آسنسیو باید بگویم که من سیتی هیچ شانسی برای امضای قرارداد با او ندارد.

در حالیکه رئال مادرید، رقیب سنتی آبی اناری ها به طور چشمگیری در حال بازسازی تیم خود است، پنجره نقل و انتقالاتی کاتالان ها تاکنون ناامید کننده دنبال شده است. انتقال گریزمان به نیوکمپ اجتناب ناپذیر خواهد بود اما در چند هفته اخیر به نظر می رسد مذاکرات میان دو باشگاه متوقف شده است و شایعاتی در مورد پیوستن این ستاره فرانسوی به تیم های دیگری به جز بارسا شنیده می شود. اما با توجه به مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن که در اول جولای از ۲۰۰ میلیون یورو به ۱۲۰ میلیون یورو می رسد، انتظار می رود وی را اول ماه آینده میلادی بازیکن بارسا بدانیم. لازم به ذکر است منچستر سیتی و پپ گواردیولا نیز از اکنون به فکر جانشینی داوید سیلوا ستاره خط میانی خود هستند که روز گذشته اعلام کرد فصل آینده، فصل آخر حضور در او جمع سیتیزن ها خواهد بود. از ایسکو هافبک رئال مادرید به عنوان گزینه جانشینی سیلوا یاد می شود. گواردیولا در سال های اخیر بارها از علاقه خود به ایسکو سخن گفته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل