نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تمایل رئال مادرید به وارد کردن گرت بیل در معامله پل پوگبا

0245664

رئال مادرید و زیدان در این فصل همیشه علاقه خود را پل پوگبا نشان دادند و مشخص شده است که در ادامه پنجره تابستانی نقل و انتقالات آن ها به دنبال این ستاره فرانسوی هستند.  پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد، هدف اصلی رئال مادرید در نقل و انتقالات است. به نظر می رسد که کهکشانی ها می خواهند چند بازیکن را وارد معامله پوگبا کنند و در این بین، نقش گرت بیل وینگر ولزی اشان، کلیدی به نظر می رسد.

به گزارش Marca، گفته می شود که زین الدین زیدان به طور واضح به سران رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز اعلام کرده است که برای پروژه جدید به پوگبا نیاز دارد. با این حال، شیاطین سرخ حاضر نیستند به هر قیمتی هافبک ۲۶ ساله اشان را از دست بدهند. مینو رایولا ایجنت پل پوگبا، دو بار به منچستر سفر کرده است تا با مسئولان یونایتد در مورد علاقه موکلش به جدایی از این باشگاه، مذاکره کند. در همین حین، سران رئال مادرید نیز، چند بار تلاش کرده اند تا با مسئولان باشگاه انگلیسی وارد مذاکره شوند، اما هر بار، درخواست آن ها رد شده است. به نظر می رسد پوگبای ۲۶ ساله، جمعه آینده در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد شرکت کند و خواسته اش مبنی بر خروج از این باشگاه را، با مسئولین یونایتد در میان بگذارد.

پل پوگبا ستاره مورد نظر رئال مادرید در تابستان


منچستریونایتد در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر، از قرار گرفتن در جمع تاپ فور و کسب جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، بازماند و همین موضوع نیز ممکن است در جدایی ستاره فرانسوی اش، تاثیرگذار باشد. این در حالیست پل پوگبا که چندی پیش از تمایلش برای جدایی از یونایتد صحبت کرد، این روزها در نیویورک تعطیلات تابستانی را پشت سر می گذارد. او به دلیل حضور در تیم ملی فرانسه و بازی برای این تیم در مقدماتی یورو ۲۰۲۰، چند روز بیشتر مرخصی دارد اما باید تا ۴ روز دیگر خود را به مربیان معرفی کند. یونایتدها یک هفته بعد راهی تور استرالیا خواهند شد در حالی که پل پوگبا تمایلی برای حضور در این اردو ندارد و می خواهد وضعیت آینده اش خیلی زودتر مشخص شود.

پیش بینی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل