صفحه اصلی / عمومی / پرسپولیس و ذوب آهن ؛ شطرنج برانکو و منصوریان

پرسپولیس و ذوب آهن ؛ شطرنج برانکو و منصوریان

ad banner

روز سه‌شنبه ۱۳ آذر در چارچوب فوتبال لیگ برتر ایران دو تیم پرسپولیس و ذوب‌ آهن در دیداری معوقه از هفته یازدهم از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت مهدی سید علی به دیدار هم خواهند رفت. با توجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ همیشه در برابر تاکتیک‌های علیرضا منصوریان به مشکل خورده است پیش بینی می‌شود این دیدار پرسپولیس و ذوب آهن هم از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

پرسپولیس به‌عنوان میزبان این دیدار بعد از برگزاری ۱۲ دیدار در لیگ برتر با ۶ برد، ۶ تساوی و بدون باخت و کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. سرخ‌پوشان در صورت شکست دادن ذوب‌آهن می‌توانند رتبه سوم را از تراکتورسازی تبریز پس بگیرند.

تیم ذوب‌ آهن اصفهان هم از انجام ۱۳ مسابقه دوازده امتیاز کسب کرده است و در رده چهاردهم جدول قرار دارد. آن‌ها با منطقه سقوط فقط ۲ امتیاز فاصله دارند! سبزپوشان در صورت شکست دادن میزبانشان می‌توانند تا رده دهم جدول بالا بیایند.

برانکو در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن با نیمکت خالی چه می‌کند؟

تیم برانکو که تا اینجای مسابقات شکستی نداشته است، در دو دیدار قبلی خود در لیگ برابر تیم‌های تبریزی قرار گرفت. آن‌ها ابتدا در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتورسازی تبریز به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند سپس در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز توانستند با گل ثانیه‌های پایانی شجاع خلیل‌زاده ماشین‌سازی را شکست دهند.

محمد انصاری، حسین ماهینی، شایان مصلح و احتمالاً سیامک نعمتی در خط دفاعی، به دلیل مصدومیت به بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن نخواهند رسید. حضور کمال کامیابی نیا هم در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن هنوز مشخص نیست. باید دید برانکو ایوانکوویچ باز هم با استفاده از جوانانِ روی نیمکتش موفق می‌شود یا نه؟

در تیم پرسپولیس علی علیپور با ۴ گل زده و یک پاس گل امید اول درخشش در این دیدار است همچنین امید عالیشاه هم با ارسال ۴ پاس گل می‌تواند ستاره خط میانی تیمش باشد.

علیرضا منصوریان از دو بازی گذشته هدایت ذوب را به عهده گرفته و جانشین امید نمازی در این تیم شده است. تیم منصوریان ابتدا در اصفهان با یک گل مغلوب پارس جنوبی جم شد و سپس در اهواز مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و به نتیجه تساوی یک – یک دست یافت. آن‌ها در ۹ دیدار اخیرشان در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران و جام حذفی طعم پیروزی را نچشیده‌اند. در واقع آخرین برد آن‌ها به بیش از ۱۰۰ روز پیش برمی‌گردد.

تیم اصفهانی برای این دیدار رحیم زهیوی مهاجم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. گفته می‌شود او که در دیدار برابر فولاد از ناحیه سر آسیب جدی دیده و به بیمارستان منتقل شده بود، حالا با مشکل پارگی رباط صلیبی هم مواجه شده است و ممکن است کل فصل را نیز از دست بدهد!

محسن مسلمان بازیکن فصل پیش پرسپولیس با سه گل زده چهره ویژه دیدار پرسپولیس ذوب آهن و مهره‌ای خطرناک برای دروازه تیم تهرانی خواهد بود. ادی هرناندز مهاجم هندوراسی با ۳ گل زده و ماریون مهاجم برزیلی این تیم نیز با ۲ گل و ۲ پاس گل دیگر بازیکنان خطرناک اصفهانی‌ها هستند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *