نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آخرین اخبار و حواشی پیرامون پیوستن هری مگوایر به منچستر یونایتد

1 12

هری مگوایر مدافع ملی ‌پوش تیم ملی انگلستان و باشگاه لسترسیتی، بنا بر گفته نشریات معتبر اروپایی در حال پیوستن به تیم منچستر یونایتد است به نظر می‌رسد این انتقال در حال نهایی شدن است.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

هری مگوایر گران ترین مدافع منچستر یونایتد و تاریخ خواهد شد؟

بعد از چراغ سبزی که هری مگوایر به تیم منچستر یونایتد نشان داد، نشریات اسکای اسپرت و جانلوکا دی مارتزیو در تازه ترین خبر خود اذعان داشتند که انتقال این بازیکن به شیاطین سرخ تقریبا قطعی شده است و مدعی شدند که این بازیکن حتی در تمرینات دیروز لستر نیز شرکت نکرده است ولی امروز بر سر تمرینات حاضر شده است.  به نظر می‌رسد لستر نیز در صورتی که رقم قرارداد همان چیزی شود که آن ها می‌خواهند مشکلی با این انتقال ندارد و به زودی این انتقال قطعی خواهد شد.

در خصوص این مدافع ۲۶ ساله نیز مختصری بدانید که او فوتبال خود را از باشگاه جوانان شفیلد یونایتد شروع کرد و در سال ۲۰۱۱ به باشگاه اصلی این تیم منتقل شد و تا سال ۲۰۱۴ برای این تیم بازی کرد. او در ۱۳۴ بازی که برای این تیم به میدان رفت ۹ گل به ثمر رساند. او در سال ۲۰۱۴ به هال سیتی رقت و به مدت سه سال در ۵۴ بازی ۲ گل نیز به نام خود ثبت کرد. لازم به ذکر است در سال ۲۰۱۵ به صورت قرضی به مدت یک فصل به ویگان اتلتیک رفت و در ۱۶ بازی یک گل به ثمر رساند. او در سال ۲۰۱۷ به لستر سیتی رفت و تاکنون در ۶۶ بازی که به میدان رفته و ۵ گل نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. هم چنین او از سال ۲۰۱۷ نیز به تیم ملی انگلستان دعوت شد و تاکنون در ۱۷ بازی به میدان رفته است.


از طرفی تنها مشکلی که به نظر می‌رسد برای این انتقال وجود داشته باشد رقم قرار داد هری مگوایر است که لستر سیتی ۹۰ میلیون یورو از منچستر یونایتد برای این بازیکن طلب کرده اما منچستری ها خواهان کم کردن این رقم هستند و لستر نیز از این قیمت کوتاه نمی‌آید. به نظر می‌رسد با توجه به این که مگوایر و منچستر یونایتد هر دو خواهان این انتقال هستند و لستر نیز از موضع اش کوتاه نمی‌آید در نهایت این انتقال با این مبلغ رقم بخورد و باشگاه به زودی این خبر را به صورت رسمی اعلام کند. در حال حاضر ادوودوارد، رئیس اجرایی یونایتد در حال مذاکره با جان رادکین مدیر ورزشی لستر سیتی است و مذاکرات هم چنان ادامه دارد.

لسترسیتی تا به حال دو پیشنهاد یونایتد را رد کرد که دومین بار رقمی معادل ۷۰ میلیون پوند بوده است و مذاکرات در حال نهایی شدن با رقم پیشنهاد لستر سیتی است. بد نیست بدانید در حال حاضر گران ترین مدافع تاریخ فوتبال جهان ویرژیل فن دایک است که از ساوتهمپتون راهی لیورپول شد و اگر یونایتد خواهان خرید مگوایر است باید رقمی بالاتر از انتقال فن دایک به لسترسیتی پرداخت کند و او تبدیل به گران ترین مدافع تاریخ خواهد شد که به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است.

 پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل