نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ خرداد در سایت بتکارت

20farvardin 11

مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ سانفریس هیروشیما – کاشیما آنتلرز

کاشیما آنتلرز قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان سانفریس هیروشیما خواهد بود. کاشیما آنتلرز در ۵ بازی قبلی خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در ۴ بازی آخر خانگی به پیروزی رسیده است. در سمت دیگر سانفریس هیروشیما در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ژاپنی، هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – جام جهانی – زنان؛ برزیل (زنان) – ایتالیا (زنان)

تیم فوتبال زنان ایتالیا برای حفظ صدرنشینی خود در گروه سوم جام جهانی زنان نیاز به نباختن برابر تیم فوتبال زنان برزیل دارد. تیم فوتبال زنان ایتالیا در ۵ بازی آخر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در دو بازی قبلی جام جهانی ۲ پیروزی کسب کرده است. تیم فوتبال زنان برزیل در ۵ بازی اخیر خود ۴ شکست و ۱ پیروزی دارد و برای صعود از این گروه نیاز به پیروزی در این بازی دارد. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار تیم فوتبال زنان برزیل موفق به شکست تیم فوتبال زنان ایتالیا شده و ۱۰ گل وارد دروازه این تیم کرده است.

تنیس – ای‌تی‌پی هاله آلمان؛ جان میلمن – راجر فدرر

راجر فدرر پرافتخارترین تنیسور تاریخ با بیش از ۱۰۰ جام قهرمانی در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی هاله به مصاف جان میلمان تنیسور شماره ۵۷ دنیا خواهد رفت. راجر فدرر در ۵ مسابقه آخر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و جان میلمان در ۵ بازی اخیر ۴ بار بازنده بوده و تنها ۱ پیروزی کسب کرده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور ۱ بار راجر فدرر برنده بوده اما سال گذشته و در مسابقات یو اس اوپن جان میلمان موفق شد با نتیجه ۳-۱ اسطوره دنیای تنیس را شکست دهد و شگفتی ساز شود.

تنیس – ای‌تی‌پی لندن کوئینز کلاب بریتانیا؛ کایل ادموند – استفانوس تسیتسیپاس

استفانوس تسیتسیپاس نفر شماره ۶ دنیای تنیس در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی لندن به مصاف کابل ادموند تنیسور شماره ۳۰ از کشور میزبان خواهد رفت. استفانوس تسیتسیپاس در ۵ مسابقه اخیر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و کایل ادموند در ۵ مسابقه قبلی ۱ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. این دو تنیسور جوان برای اولین بار برابر هم قرار خواهند گرفت.

تنیس – دبلیوتی‌ای بیرمنگام بریتانیا؛ ماریا ساکاری – نائومی اوزاکا

نائومی اوزاکا نفر شماره ۱ تنیس زنان جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای بیرمنگام به مصاف ماریا ساکاری خواهد رفت که در رتبه ۳۳ جهان قرار دارد. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۲ تقابل قبلی این دو تنیسور در سال گذشته، هر کدام ۱ بار موفق به کسب پیروزی شده‌اند.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان؛ ایتالیا (زنان) – برزیل (زنان)

تیم والیبال زنان ایتالیا صدرنشین لیگ ملت‌های والیبال در سیزدهمین مسابقه خود به مصاف تیم والیبال زنان برزیل خواهد رفت که در رتبه سوم جدول قرار دارد. تیم والیبال زنان ایتالیا در ۱۲ بازی قبلی ۱۰ پیروزی و ۲ شکست داشته و تیم والیبال زنان در ۱۲ بازی خود ۹ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که همیشه میانگین بیش‌تر از ۳/۵ ست داشته، ۳ بار تیم والیبال زنان برزیل به پیروزی رسیده و ۲ بار تیم والیبال زنان ایتالیا برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل