نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۲ خرداد در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

مسابقات ورزشی

فوتبال – جام جهانی – زنان؛کره جنوبی (زنان) – نیجریه (زنان)

تیم‌های شکست خورده گروه اول در دیدار دوم به مصاف هم خواهند رفت. تیم‌های ملی زنان کره جنوبی و نیجریه در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته‌اند. در دیدار اول تیم ملی زنان نیجریه با نتیجه ۳-۰ مغلوب نروژ شده و تیم ملی زنان کره جنوبی با نتیجه ۴-۰ مغلوب میزبان مسابقات یعنی فرانسه شد.

فوتبال – جام جهانی – زنان؛ اسپانیا (زنان) – آلمان (زنان)

تیم‌های زنان آلمان و اسپانیا در دومین مسابقه جام جهانی و پس از پیروزی در دیدار اول به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی زنان آلمان در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و تیم ملی زنان اسپانیا در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، تیم ملی زنان آلمان ۱ بار به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است.

تنیس – ای‌تی‌پی سرتوخن‌بوس هلند؛برنا چوریچ – تایلور گری فریتس

برنا چوریچ نفر شماره ۱۴ تنیس جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی سرتوخن‌بوس به مصاف تایلور گری فریتس خواهد رفت که در رتبه ۴۱ دنیا قرار دارد. هر دو تنیسور در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند اما در ۲ جذال رودروی قبلی، برنا چوریچ کروات موفق شده تایلور گری فریتس آمریکایی را شکست دهد.

تنیس – ای‌تی‌پی سرتوخن‌بوس هلند؛ فرانسیس تیافو – جردن تامپسون

فرانسیس تیافو تنیسور شماره ۳۵ دنیا در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی سرتوخن‌بوس به مصاف جردن تامپسون نفر شماره ۶۲ تنیس جهان خواهد رفت. جردن تامپسون در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و فرانسیس تیافو در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو تنیسور آمریکایی و استرالیایی، فرانسیس تیافو موفق به شکست رقیب خود شده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان؛ ترکیه (زنان) – چین (زنان)

تیم والیبال زنان ترکیه صدرنشین لیگ ملت‌های والیبال در یازدهمین مسابقه به مصاف تیم والیبال زنان چین خواهد رفت که در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. تیم والیبال زنان ترکیه در ۱۰ بازی گذشته ۹ پیروزی و ۱ شکست داشته و تیم والیبال زنان چین در ۱۰ بازی قبلی ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، تیم والیبال زنان ترکیه ۳ بار به پیروزی رسیده و تیم ملی زنان چین ۲ بار برنده بوده است.

بسکتبال – سری آ ایتالیا؛ دینامو ساساری – ریر ونیز مستره

ریر ونیز مستره پس از پیروزی در دیدار اول فینال برابر دینامو ساساری، در دومین مسابقه میزبان این تیم خواهد بود. ریر ونیز مستره در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و دینامو ساساری در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ریر ونیز مستره ۴ بار به پیروزی رسیده و دینامو ساساری ۱ بار برنده شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل