نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی
مهم‌ترین مسابقات ورزشی
مهم‌ترین مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ لیورپول – تاتنهام

فینال تمام انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا، در شرایطی میان تاتنهام و لیورپول در شهر مادرید برگزار می‌شود که هر دو تیم با دو کامبک رویایی موفق به حضور در فینال شدند.

تاتنهام

سفیدپوشان شهر لندن در شرایطی برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است که در ۱۲ بازی خود در مسابقات این فصل ۶ پیروزی، ۲ تساوی و ۴ شکست داشته است. تاتنهام در این ۱۲ بازی ۲۰ گل به ثمر رسانده و ۱۷ گل دریافت کرده و در ۴ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است. تاتنهام در این ۱۲ بازی ۷۲ کرنر زده و ۲۳ کارت زرد و ۱ کارت قرمز دریافت کرده است. هری کین و لکاس با به ثمر رساندن ۵ گل و سون هیونگ مین با ۴ گل و ۱ پاس گل ستارگان اصلی تاتنهام در راه رسیدن به فینال بوده‌اند.

لیورپول

پرافتخارترین تیم انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا با ۵ عنوان قهرمانی برای دومین فصل متوالی در فینال حاضر می‌شود. لیورپول در ۱۲ بازی این فصل ۷ پیروزی، ۱ مساوی و ۴ شکست داشته است. شاگردان یورگن کلوپ در این ۱۲ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده، ۱۲ گل دریافت کرده و در ۵ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است. لیورپول در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا ۶۶ کرنر زده و ۲۱ کارت زرد دریافت کرده است. محمد صلاح با ۴ گل و ۲ پاس گل و روبرتو فرمینیو و مادیو سانه ۴ گل و ۱ پاس گل ستارگان این فصل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند. نکته جالب اینکه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، تاکنون ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافته و هر دو بار برابر رقبا بازنده بوده است.
در ۵ رویارویی قبلی لیورپول و تاتنهام که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۳ بار لیورپول به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و ۱ بار تاتنهام برنده بازی بوده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران – چین

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه از لیگ ملت‌های والیبال به مصاف میزبان هفته اول یعنی چین خواهد رفت. تیم ملی والیبال ایران در ۱۰ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۶ شکست داشته و تیم ملی والیبال چین در ۱۰ بازی آخر خود ۹ بار شکست خورده و ۱ بار برنده بوده است. در ۵ رویارویی قبلی ایران و چین، تیم ملی والیبال ایران ۴ بار به پیروزی رسیده و تنها در ۱ بازی مغلوب تیم ملی والیبال چین شده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛ لهستان – ایالات متحده آمریکا

تیم ملی والیبال لهستان در دومین بازی از لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم سوم دوره قبلی یعنی تیم ملی آمریکا خواهد رفت. تیم ملی والیبال لهستان در ۱۰ مسابقه آخر خود ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و تیم ملی والیبال آمریکا در ۱۰ بازی اخیر ۷ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این ۲ تیم، ۴ بار تیم ملی والیبال آمریکا به پیروزی رسیده و تیم ملی لهستان در اخرین بازی موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛ فرانسه – صربستان

تیم ملی والیبال صربستان در دومین مسابقه از لیگ ملت‌های والیبال به مصاف نایب قهرمان دوره قبلی یعنی تیم ملی والیبال فرانسه خواهد رفت. تیم ملی والیبال صربستان در ۱۰ بازی اخیر ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته و تیم ملی والیبال فرانسه در ۱۰ مسابقه آخر ۷ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار تیم ملی فرانسه برنده بوده و ۱ بار تیم ملی صربستان به پیروزی رسیده است.

تنیس – رولان گاروس فرانسه ؛ روبرتو باوتیستا-آگو فابیو فونینی

فابیو فونینی تنیسور شماره ۱۲ جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس رولان گاروس به مصاف روبرتو باوتیستا-آگو نفر شماره ۲۱ دنیا خواهد رفت. فابیو فونینی ایتالیایی در ۱۰ بازی اخیر ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و روبرتو باوتیستا-آگو در ۱۰ بازی قبلی ۶ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این ۲ تنیسور، ۳ بار فابیو فونینی به پیروزی رسیده و ۲ بار روبرتو باوتیستا-آگو برنده بوده است.

تنیس – رولان گاروس فرانسه – زنان ؛ کاترینا سینیاکووا – نائومی اوزاکا

نائومی اوزاکا برترین تنیسور حال حاضر زنان جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات رولان گاروس به مصاف کاترینا سینیاکووا خواهد رفت که در رتبه ۴۲ جهان قرار گرفته است. نائومی اوزاکا در ۱۰ مسابقه اخیر ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و کاترینا سینیاکووا در ۱۰ بازی آخر ۶ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در تنها رویارویی قبلی این دو تنیسور، نائومی اوزاکا موفق شده رقیب اهل جمهوری چک را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد.

هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) – یواف‌سی؛ کریس فیشگولد – مکوان امیرخانی

مکوان امیرخانی رزمی‌کار ایرانی در یک مسابقه جذاب به مصاف کریس فیشگولد از انگلیس خواهد رفت. مکوان امیرخانی ۳۰ ساله که ساکن فنلاند است، در ۱۷ مسابقه قبلی خود ۱۴ بار به پیروزی رسیده و ۳ بار شکست خورده است. در سمت دیگر کریس فیشگولد ۲۶ ساله که ۱۰ سانتیمتر از مکوان کوتاه قامت‌تر است، در ۲۱ مسابقه خود ۱۸ بار به پیروزی رسیده و ۳ بار شکست خورده است. این دو رزمی‌کار برای اولین‌بار در مسابقات اریکسون گلوب سوئد به مصاف هم خواهند رفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل