نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۰ دی در سایت بتکارت

boston celtic

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۰ دی ماه

هاکی روی یخ – ان‌اچ‌ال آمریکای شمالی

در یکی از دیدارهای هاکی روی یخ لیگ ایالات متحدۀ آمریکا که به NHL معروف است، نیوجرسی دویلس در استادیوم پرو دنتیال سنتر میزبان تیم بوستون بروینز خواهد بود. نیوجرسی دویلس با ۳۲ امتیاز از ۳۸ بازی، تیم پانزدهم منطقۀ کنفرانس شرق آمریکا محسوب می‌شود که برابر بوستون بروینز، تیم دوم همین منطقه با ۵۷ امتیاز از ۴۰ بازی قرار خواهد گرفت. تیم هاکی روی یخ نیوجرسی دویلس در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و بوستون بروینز نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بوستون بروینز در ۴ و نیوجرسی دویلس نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

هاکی روی یخ – ان‌اچ‌ال آمریکای شمالی

در ادامۀ دیدارهای هاکی روی یخ لیگ ایالات متحدۀ آمریکا که به NHL معروف است، واشنگتن کپیتالز در استادیوم کپیتال وان آرنا میزبان تیم نیویورک ایسلندرز خواهد بود. واشنگتن کپیتالز با ۵۹ امتیاز از ۴۰ بازی، تیم صدرنشین منطقۀ کنفرانس شرق آمریکا محسوب می‌شود که برابر نیویورک ایسلندرز، تیم سوم همین منطقه با ۵۱ امتیاز از ۳۷ بازی قرار خواهد گرفت. تیم هاکی روی یخ واشنگتن کپیتالز در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و نیویورک ایسلندرز نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، واشنگتن کپیتالز در ۳ و نیویورک ایسلندرز نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

هاکی روی یخ – ان‌اچ‌ال آمریکای شمالی

در چارچوب دیدارهای هاکی روی یخ لیگ ایالات متحدۀ آمریکا که به NHL معروف است، وگاس گلدن نایتس در استادیوم تی-موبایل آرنا میزبان تیم آناهیم داکس خواهد بود. وگاس گلدن نایتس با ۴۸ امتیاز از ۴۲ بازی، تیم چهارم منطقۀ کنفرانس غرب آمریکا محسوب می‌شود که برابر آناهیم داکس، تیم سیزدهم همین منطقه با ۳۷ امتیاز از ۳۹ بازی قرار خواهد گرفت. تیم هاکی روی یخ وگاس گلدن نایتس در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و آناهیم داکس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، وگاس گلدن نایتس در ۴ و آناهیم داکس نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی

در یکی از دیدارهای بسکتبال لیگ حرفه‌ای ایالات متحدۀ آمریکا که به NBA معروف است، شارلوت هورنتس در استادیوم اسپکتروم سنتر میزبان تیم بوستون سلتیکس خواهد بود. تیم بسکتبال شارلوت هورنتس با انجام ۳۵ بازی و کسب ۱۳ برد و ۲۲ باخت در جایگاه دهم منطقۀ کنفرانس شرق قرار گرفته است. در سوی دیگر تیم بوستون سلتیکس قرار گرفته که تاکنون کمترین میزان بازی را در این منطقه به خود اختصاص داده است. سبز قامتان سلتیکس در ۳۰ دیدار خود موفق به کسب ۲۲ برد و ۸ و بوستون سلتیکس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بوستون سلتیکس در ۴ و شارلوت هورنتس نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی

در چارچوب دیدارهای بسکتبال لیگ حرفه‌ای ایالات متحدۀ آمریکا که به NBA معروف است، ایندیانا پیسرز در استادیوم بانکرز لایف فیلدهاوز میزبان تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز خواهد بود. تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با انجام ۳۳ بازی و کسب ۲۱ برد و ۱۲ باخت در جایگاه ششم منطقۀ کنفرانس شرق قرار گرفته است. در سوی دیگر تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز قرار گرفته که در ۳۵ دیدار خود موفق به کسب ۲۳ برد و ۱۲ باخت شده‌اند تا در ردۀ پنجم کنفرانس شرق بایستند. تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و فیلادلفیا سونی سیکسرز نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، فیلادلفیا سونی سیکسرز در ۴ و ایندیانا پیسرز نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل