نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی پنجم خرداد در سایت بتکارت

20farvardin 14
مسابقات ورزشی
مسابقات ورزشی

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ امپولی – اینتر میلان

اینتر میلان برای قطعی کردن صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا نیاز به پیروزی برابر امپولی رده هفدهمی دارد. اینتر میلان در ۵ بازی آخر تنها ۱۱ پیروزی کسب کرده و ۳ مساوی و ۱ شکست داشته است. در سمت دیگر امپولی که برای فرار از منطقه سقوط و حضور در فصل آینده سری آ نیاز به کسب امتیاز در این بازی دارد در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۲/۵ گل داشته، اینتر میلان موفق شده امپولی را شکست دهد.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آث میلان – اسپال

آث میلان برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیاز به پیروزی برابر اسپال و توقف یکی از دو تیم اینتر میلان و یا آتالانتا برابر رقبا دارد. آث میلان در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ شکست و ۱ مساوی داشته و اسپال رده یازدهمی در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته است. در ۳ رویارویی قبلی، آث میلان موفق شده اسپال را شکست دهد.

فوتبال – لیگ برتر بلژیک؛ رویال شارلوا – رویال آنتورپ

رویال شارلوا به همراه ستارگان ایرانی خود علی قلی زاده و یونس دلفی می‌توانند با ششمین پیروزی پیاپی به مسابقات لیگ اروپای فصل آینده صعود کنند. رویال شارلوا در ۵ بازی اخیر با ۱۱ گل زده و تنها ۱ گل خورده به پیروزی رسیده و در شرایط آمادگی مطلوبی به سر می‌برد. در طرف دیگر رویال آنتروپ در ۵ بازی اخیر ۳ شکست، ۱ مساوی و ۱ پیروزی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این شارلوا و آنتروپ، هر تیم صاحب ۲ پیروزی بوده و ۱ دیدار نیز مساوی شده است.

تنیس – رولان گاروس فرانسه ؛ راجر فدرر – لورنزو سونگو

پرافتخارترین تنیسور دنیا یعنی راجر فدرر در دور اول مسابقات تنیس رولان گاروس به مصاف لورنزو سونگو خواهد رفت که در رتبه ۷۳ جهان قرار دارد. راجر فدرر در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و لورنزو سونگو در ۱۰ بازی اخیر ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته است. این دو تنیسور برای اولین بار برابر هم قرار خواهند گرفت. نکته جالب اینکه راجر فدرر آخرین بار ۱۰ سال قبل موفق به قهرمانی در مسابقات آزاد فرانسه یا رولان گاروس شده است.

تنیس – رولان گاروس فرانسه؛ لئوناردو مایر – جیری وسلی

در دیگر مسابقه جذاب دور اول رولان گاروس، جیری وسلی نفر شماره ۱۰۵ جهان از جمهوری چک به مصاف لئوناردو مایر آرژانتینی خواهد رفت که در رتبه ۶۸ دنیا قرار دارد. جیری وسلی در ۵ مسابقه اخیر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و لئونارد مایر در ۵ بازی آخر تنها ۱ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۴ بار لئونارد مایر به پیروزی رسیده و ۱ بار جیری وسلی موفق به شکست رقیب شده است.

تنیس – رولان گاروس فرانسه – زنان؛ کارولینا پلیشکووا – مدیسون برنگل

کارولینا پلیشکووا نفر شماره ۲ تنیس زنان جهان در اولین مرحله از مسابقات آزاد فرانسه یا رولان گاروس به مصاف مدیسون برنگل خواهد رفت که در رتبه ۹۷ دنیا قرار دارد. کارولینا پلیشکووا در ۱۰ مسابقه آخر خود ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و آخرین بار هفته گذشته در مسابقات رم به مقام قهرمانی رسیده است. در سمت دیگر مدیسون برنگل آمریکایی در ۱۰ بازی اخیر ۶ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور، کارولینا پلیشکووا موفق شده حریف آمریکایی خود را شکست دهد.

تنیس – رولان گاروس فرانسه – زنان ؛ الینا اسویتولینا – ونوس ویلیامز

در یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین مسابقات دور اول رولان گاروس، ونوس ویلیامز نفر شماره ۵۲ جهان و یکی از پرسابقه‌ترین تنیسورهای این مسابقات به مصاف الینا اسویتولینا خواهد رفت که در رتبه ۹ تنیس زنان دنیا قرار دارد. ونوس ویلیامز در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و الینا اسویتولینا در ۱۰ بازی اخیر ۵ بار برنده بوده و ۵ بار شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۱ بار ونوس ویلیامز به پیروزی رسیده و الینا اسویتولینا ۲ بار برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل